FixPart.dk- Logo - Anmeldelser

FixPart.dkAnmeldelser

: 2.447Meget god

4,58

Anmeldelser for FixPart.dk

2.275 verificeret anmeldelser i de sidste 12 måneder

2.447 anmeldelser i alt
Sådan sikrer vi, at anmeldelser kommer fra virkelige forbrugere.

Den mest relevante, positive anmeldelse


6. mar. 2023
Jeg bestilte en dims til min OBH blender d. 1 Feb 2023 og modtog den allerede d 3. Feb 2023 Kendte ikke hjemmesiden men kunne læse at der var tale om et reelt firma der kunne levere den dimmer jeg lige stof og manglende, jo ser du blender skruen som sad fast sammen med min dimmer var nemlig gået i stykker og delene dimsen som var slidt helt ned, kunne jeg ikke få fra OBH. Heldigvis så fandt jeg delen, som var i stykket, og fik den bestilt. Var trods trustpilot reviews bange for at min dims ville udeblive, men nej!! Fandme om den ikke ankom med post nord om fredag - og ikke nok med dette så var den en lille størrelse støre og derved af en bedre kvalitet ( tork force ) Og nu spinder min OBH igen og jeg har ved kun at have betalt 46 kr plus post forsendelse nok sparret mindst 1000 til en ny blender. Så tak til jer hos fixpart for at have de rette dele og for at sende ud hurtigt - ret professionelt. Det er sjældent at jeg orker at lave en review, men denne her har i sgu fortjent, High Fives og runde kram til chefen for at køre et godt plukke team - tænker at jeg sikkert vil bestille andre dimser hos jeg fremadrettet - True story Bro :D Mvh Claudio
Anmeld en anmeldelse

Den mest relevante, kritiske anmeldelse


2. aug. 2022
Fix Part sender en forkert varer, en pakning til en vaskemaskine, deres support svarer ikke, derfor bestiller jeg samme vare igen, denne gang modtager jeg den korrekte vare og monterer denne, de har siden kontaktet mig og ber om et billede af vaskemaskines typeskilt, det har de gjort 2 gange nu, selvom jeg hver gang forklarer at jeg har modtaget korrekte vare 2. gang og bare vil have pengene retur for 2. bestilling og evt. en retur label til retunering af forkerte vare, men jeg hører ikke fra dem mere.
Anmeld en anmeldelse

Anmeldelser for FixPart.dk

Sortering 
Nyeste først
(122)
Nulstil
 Verificeret anmeldelse
for 4 dage siden
Bestilte en fjernbetjening men fik en forkert. Da jeg skrev til dem om det fik jeg mail tilbage om at jeg havde bestilt en forkert, nej jeg havde ikke så skrev igen. Fik mail tilbage om at de var kede af at jeg ikke brød mig om det produkt, nej det jo ikke den jeg bestilte. Så skulle sende billeder af det jeg modtog og af den jeg ville have det retur, men den kunne de ikke levere længere så skulle sende det retur og at den del skulle jeg betale. Helt fair hvis jeg havde lavet fejlen MEN da det var jeres fejl, burde i ha betalt for returforsendelsen for er jo ikke helt billigt at sende til udlandet. 201 kr. Men nej har lige modtaget penge retur men uden returforsendelse... Virkelig dårlig service og det ville være så meget nemmere hvis i have så man kunne ringe til jer i stedet for at skrive
Anmeld en anmeldelse
Svar fra FixPart.dk
for 2 dage siden
Goddag, jeg er ked af at høre, at du ikke modtog det rigtige produkt. Vi har refunderet hele ordren inklusive returomkostninger til dig, og du behøver ikke at returnere den. Vi undskylder for ulejligheden. Michèle, FixPart kundeservice
 Verificeret anmeldelse
for 6 dage siden
Jeg har endnu ikke modtaget noget
Anmeld en anmeldelse
Svar fra FixPart.dk
for 4 dage siden
God dag. Jeg er ked af at høre, at du endnu ikke har modtaget din ordre. Jeg kan se, at den stadig er på vej. Vi har sendt tracking, så du kan følge forsendelsen. Michèle, FixPart kundeservice
 Verificeret anmeldelse
for 11 dage siden
Jeg har fået ikke den varer jeg har bestilt og betalt for.
Anmeld en anmeldelse
Svar fra FixPart.dk
for 10 dage siden
Goddag, jeg er ked af at høre, at du ikke modtog det rigtige produkt. Vi har kontaktet dig for at se, hvad vi kan gøre for dig. Vi undskylder for ulejligheden. Michèle, FixPart kundeservice
 Verificeret anmeldelse
for 12 dage siden
Den dårligste oplevelse jeg nogensinde har haft. Leverer en forkert varer, og så snart man sender varen retur, hører man ikke. Rent tyveri og i kunne ligegodt hacket min konto. Så havde jeg sparet portoen. Man kan heller ikke vedhæfte et billede, for det virker ikke. Fupfirma skal man lede længe efter.
Anmeld en anmeldelse
Svar fra FixPart.dk
for 10 dage siden
Goddag, det er jeg ked af at høre.Vi har kontaktet dig for at se, hvad vi kan gøre for dig. Det kan være endt i spam, så tjek venligst også der. Vi undskylder for ulejligheden. Michèle, FixPart kundeservice
 Verificeret anmeldelse
15. mar. 2023
Har bedt 3 gange om at få tilsendt en returlabel, og det er ikke sket endnu !…. …. Men så længe der er liv, må der være håb
Anmeld en anmeldelse
Svar fra FixPart.dk
16. mar. 2023
Goddag, det er jeg ked af at høre. Vi har sendt dig de instruktioner, der gør det muligt for dig at returnere din ordre. Hvis du har yderligere spørgsmål, er du velkommen til at give os besked. Michèle, FixPart kundeservice
 Verificeret anmeldelse
15. mar. 2023
dårlig kundeservice
Anmeld en anmeldelse
Svar fra FixPart.dk
16. mar. 2023
Goddag, det er jeg ked af at høre. Vi har sendt dig de instruktioner, der gør det muligt for dig at returnere din ordre. Hvis du har yderligere spørgsmål, er du velkommen til at give os besked. Michèle, FixPart kundeservice
 Verificeret anmeldelse
21. feb. 2023
Kommunikation fraværende, 10% velkomstrabatkode virkede ikke, de har ikke tid at svare.
Anmeld en anmeldelse
 Verificeret anmeldelse
19. feb. 2023
Modtog kun halvdelen af min ordre. Har skrevet til kundeservice for 1 uge siden. Stadig i den svar…
Anmeld en anmeldelse
 Verificeret anmeldelse
7. feb. 2023
Meget dårligt indtryk, har efter næsten 10 dage ikke modtaget min pakke, som er betalt. Har ikke modtaget info om forsinkelse. Den stod til at være på lager og 1-2 dags leveringstid. Meget dårlig kundebehandling
Anmeld en anmeldelse
Svar fra FixPart.dk
8. feb. 2023
Goddag, Jeg er ked af at høre, at du ikke har modtaget din ordre. Pakken gik desværre tabt, og vi har derfor sendt dig en ny ordre. Vi undskylder for ulejligheden. Michèle, FixPart kundeservice
 Verificeret anmeldelse
6. feb. 2023
Jeg bestilte et støvsugerhoved, og selvom pengene for købet blev trukket kort efter, gik der flere uger uden at jeg modtog bestillingen eller hørte fra Fixpart. Jeg endte derfor med at finde et produkt et andet sted, og skrev for at annullere min ordre, men fik besked om at det desværre ikke var muligt, et par dage efter fik jeg så besked om at varen var sendt afsted. Efter levering valgte jeg derfor i stedet at returnere min bestilling, og nu 1 uge efter PostNords trak n trace siger at den er returneret og over 2 måneder siden Fixpart trak betalingen for bestillingen, venter jeg fortsat på at få mine penge refunderet.
Anmeld en anmeldelse
Svar fra FixPart.dk
6. feb. 2023
Goddag, det er jeg ked af at høre. Det var desværre ikke muligt at annullere din ordre, da den allerede var blevet behandlet. Vi har endnu ikke modtaget din returnering. Så snart vi har modtaget og behandlet den, giver vi dig besked om tilbagebetalingen. Michèle, FixPart kundeservice
 Verificeret anmeldelse
3. feb. 2023
Jeg bestilte i december en kaffekværn til min espressomaskine, som viste sig ikke at være den rigtige. Dette forsøgte jeg via diverse mails at gøre 'kundeservice' opmærksom på - dog uden på noget tidspunkt at kunne få kvalificeret hjælp. Når jeg skriver kundeservice i gåseøjne, er det fordi jeg fik en opfattelse af, at det er nogle rimelig inkompetente piger, der sandsynligvis ikke engang taler dansk, der gentagne gange kommer med en ubrugelig udsættelse af problemstillingen. Da jeg så i januar beslutter mig for at ta' skeen i egen hånd og returnere kaffekværnen, får jeg at vide, at det er for sent, for det skulle ske senest 14 dage efter modtagelse. Efter berettiget indsigelse lykkedes det mig - mod at betale returtransporten - at få refunderet beløbet! Det er bare ikke i orden at drive en tilsyneladende stor forretning så uprofessionelt og udsætte kunderne for så inkompetent og dårlig service - især taget i betragtning at man ikke kan ringe til firmaet!! Med venlig hilsen Eddie Skoller
Anmeld en anmeldelse
Svar fra FixPart.dk
6. feb. 2023
Goddag, Jeg er ked af at høre, at du ikke er tilfreds. Jeg kan se, at du desværre ikke har bestilt det rigtige produkt. Vi har modtaget og refunderet din returnering. Hvis der er noget, der stadig er uklart, så lad os vide det. Michèle, FixPart kundeservice
 Verificeret anmeldelse
25. jan. 2023
Under al kritik Sender forkert vare og vil ikke returnere mine penge…. Jeg returnerede varen i november sidste år og har stadigt ikke fået min penge
Anmeld en anmeldelse
Svar fra FixPart.dk
26. jan. 2023
God dag, Jeg er ked af at høre, at du ikke modtog det rigtige produkt. Jeg kan se, at vi har modtaget returforsendelsen og også fået den refunderet. Det kan tage et par dage, før den dukker op på din konto. Hvis du stadig ikke har modtaget noget, bedes du kontakte os. Michèle, FixPart kundeservice
 Verificeret anmeldelse
25. jan. 2023
Fik lukket mit dankort da jeg skulle købe noget
Anmeld en anmeldelse
Svar fra FixPart.dk
26. jan. 2023
God dag, Det er jeg ked af at høre. Jeg kan dog se, at det lykkedes Dem at bestille noget og modtage ordren i god orden. Hvis der stadig er noget galt, bedes du give os besked. Michèle, FixPart kundeservice
 Verificeret anmeldelse
25. jan. 2023
Har skrevet flere gange til dem. Har sendt vare retur har stadig ikke fået noget svar har bedet dem ringe mig op. det gør man heller ikke, alt i alt temligt dårlig oplevelse. Har sendt vare retur D.17-01 Stadig ikke hørt fra dem. Jeg kan på ingen måde anbefalede dem. F. R.
Anmeld en anmeldelse
Svar fra FixPart.dk
26. jan. 2023
God dag, Jeg er ked af at høre, at du ikke har modtaget noget svar fra os. Jeg kan se, at vi har forsøgt at kontakte dig flere gange via e-mail. Det kan være, at vores mail ender i spam-boksen eller bliver slettet som følge heraf. Måske kan du finde mails der. Hvis ikke, bedes du give os besked. Michèle, FixPart kundeservice
 Verificeret anmeldelse
21. jan. 2023
Guide til rigtig produkt. Sikre det man skriver passer. Stod et varmelegeme ville passe til vores ovn. Se billede, blæseren går imod varmelegemet for den passer ikke! Dertil kunne fragt godt være billigere. Ydermere mangler jeg et telefonnummer jeg kan ringe på så jeg kan få fundet en løsning på problemet.
Anmeld en anmeldelse
Svar fra FixPart.dk
26. jan. 2023
God dag, Jeg er ked af at høre, at det produkt, du har bestilt, ikke passer. Der findes ofte forskellige modeller af en bestemt type anordning, som har forskellige monteringsdele. Kundeservice har kontaktet dig for at se, om vi kan levere et passende produkt. Michèle, Kundeservice FixPart
 Verificeret anmeldelse
20. jan. 2023
I sælger et produkt som leveres uden nogen form for instruktion. Når man beder om instruktion, oplyser i at produktet er udgået og instruktion ikke kan udleveres. Hvorfor leverer i produktet når det ikke er virksomt uden instruktion ???
Anmeld en anmeldelse
Svar fra FixPart.dk
26. jan. 2023
God dag, Det er jeg ked af at høre. Jeg kan se, at du desværre har bestilt det forkerte produkt til din enhed, og at det derfor muligvis ikke virker. Vi var desværre ikke i stand til at levere det korrekte produkt. Vi undskylder for ulejligheden. Michèle, kundeservice FixPart
 Verificeret anmeldelse
19. jan. 2023
Alt vedr. vores handel forløb helt efter bogen.... indtil min leverance overgik til Postnord... Når man som virksomhed ønsker at fremstå som troværdig og professionel er det et must at samarbejde med ligeværdige partnere.... Leverandøren er repræsentant for virksomheden.... en dårlig oplevelse af denne falder tilbage på virksomheden ,,,,,
Anmeld en anmeldelse
 Verificeret anmeldelse
18. jan. 2023
Betal returporto, når I ikke leverer den korrekte vare og I selv har sendt købslink på baggrund af rekvirerede fotos og oplysning om modelnr.
Anmeld en anmeldelse
 Verificeret anmeldelse
18. jan. 2023
 
efter Ada B.
Der er desværre ikke oplyst på hjemmesiden at den selvbetalte returforsendelse skal til BELGIEN! Fra en dansk-drevet shop vil jeg forvente at returforsendelsen vil gå til Denmark. Retur til Belgien er billigst at få til 28€ - det er nogenlunde samme pris jeg har betalt for det forkert bestilte produkt. Kundeservice vil ikke komme imod og sende en forudbetalt returlabel. Så det var engang dyr betalt plastskrald. Jeg har bestilt en sæbeskuffe til min vaskemaskine -- iflg. vaskemaskines model nummer skulle den have passet. Det gjorde den desværre ikke, da der er flere "undernumre", hvor kun nogle af dem passer til produktet. Den havde jeg ved bestilling ikke til rådighed, da jeg har refereret til den oplyste nummer på min bestillingsbekræftelse fra selve vaskemaskinen.
Anmeld en anmeldelse
 Verificeret anmeldelse
16. jan. 2023
Jeg har bestilt en del til mit køleskab og har endnu ikke fået varen. Har beklaget mig til fixpart uden at sagen er afsluttet. Varen skulle være afleveret i følge deres system men det er ikke tilfældet. Vi har ikke modtaget varen fra deres bud.
Anmeld en anmeldelse