Reservedel til Beko opvaskemaskine. Da opvaskemaskine modellen ikke kunne findes på jeres hjemmeside, skrev jeg til jeres kundeservice og oplyste modelnr og bad dem tjekke om reservedelen jeg havde fundet passede. Beskeden var at det gjorde den ikke da maskinen var en udgået model. Jeg besluttede dog at købe reservedelen alligevel og den var ganske rigtig identisk og passede til modellen. Jeg har på fornemmelsen at det eneste kundeservice har gjort er at slå modelnr på maskinen op og konstateret at den ikke var i fixparts system og reservedelen ikke ville passe. Når jeg skriver til kundeservice forventer jeg at de forsøger lidt bedre at finde ud af om reservedelen alligevel passer selv om den ikke er i jeres system.
Levering var hurtig og go
Et firma som man kun kan kommunikere med på mail og de svare kun når de engang får tid. Den bestilte vare var plukket forkert og efter at have skrevet til dem med det samme, gik der dage inden de skrev, at de de ville vende tilbage så snart de havde tid. Så måtte vente et par dage mere inde de ville sende en ny vare.
Måtte købe varen et andet sted for at få gang i vaskemaskinen igen. Den rigtige vare er nu kommet langt om længe, men puha, sender de forkert første gang, så kan det tage rigtig lang tid !!!!
levering to 5 uger, produktet er fint og god kvalitet
Anmeld en anmeldelse
for 22 timer siden
Verificeret anmeldelse
Vær helt sikker på hvad du bestiller
Deres hjemmeside har ikke uddybede og ensopsatte info om de forskellige beskrivelser. Bestilte 3 artikler og kun den ene passer. Men god ordre håndtering og levering.
Kan anbefales, men vær helt sikker på at du bestiller det rigtige produkt.
Anmeld en anmeldelse
for 3 dage siden
Verificeret anmeldelse
Bestilte og afbestilte kort efter i weekenden. Fik bekræftelse på annullering men varen blev alligevel sendt afsted. Godt nok molbo agtigt. Nu skal jeg beuge tid på at sende lortet retur. Kunne være I skulle opdatere jeres proscesser omkring bestilling og levering.
Anmeld en anmeldelse
Svar fra FixPart.dk
for 3 dage siden
Goddag, For at sikre, at din ordre bliver leveret til dig så hurtigt som muligt, bliver den behandlet direkte af vores system og sendt videre til transportøren. Det er derfor desværre ikke længere muligt at ændre den. Hvis du har spørgsmål til din ordre, er du velkommen til at kontakte os. Bram, FixPart kundeservice
for 4 dage siden
Verificeret anmeldelse
Beslagene passer ikke til døren. Smiget på beslgene runder mere end døren. De nye skruer der er med til at fastgøre håndtaget på beslagene skal monteres med bit værktøj. Der er simpelthen ikke plads til værktøjet
Anmeld en anmeldelse
Svar fra FixPart.dk
for 3 dage siden
Goddag, det er jeg ked af at høre. Hvis der stadig er noget galt med produktet, så lad os det vide. Bram, FixPart kundeservice
for 4 dage siden
Verificeret anmeldelse
Reservedel passede ikke
Anmeld en anmeldelse
Svar fra FixPart.dk
for 3 dage siden
Goddag, jeg er ked af at høre, at det produkt, du har bestilt, ikke passer. Ud fra et typenummer kan vi afgøre, om et produkt passer til en bestemt enhed. Vi har kontaktet dig for at se, hvad vi kan gøre for dig. Vi undskylder for ulejligheden. Bram, FixPart kundeservice
for 5 dage siden
Verificeret anmeldelse
Man skal ikke skrive hurtig levering 1-2 dage og så der går over en uge. De er ikke nemme at få fat i, da der ikke kan ringes til dem og det tager op til 2 dage at svare på en mail. Nå der så bliver svaret, svarer de ikke på det man har skrevet til dem
Anmeld en anmeldelse
Svar fra FixPart.dk
for 4 dage siden
Hej, jeg er ked af at høre, at du ikke modtog din ordre til tiden. Desværre er leveringen blevet lidt forsinket, hvilket vi beklager. Hvis der stadig er noget galt med produktet, så lad os det vide. Bram, FixPart kundeservice
for 5 dage siden
Verificeret anmeldelse
Anmeld en anmeldelse
for 6 dage siden
Verificeret anmeldelse
Der er anført levering 1-2 dage, men der gik flere dage nærmere 3-4 dage
Anmeld en anmeldelse
for 6 dage siden
Verificeret anmeldelse
Svar ikke når man sender mail, har bestilt original reservedel og har fået uoriginale, man ikke ikke stoler på dem - snyd og bedrageri . Kraftig ikke anbefalende!!!
Anmeld en anmeldelse
Svar fra FixPart.dk
for 5 dage siden
Godmorgen, det er jeg ked af at høre. Vi har kontaktet dig for at se, hvad vi kan gøre for dig. Vi undskylder for ulejligheden. Bram, FixPart kundeservice
for 8 dage siden
Verificeret anmeldelse
lang leveringstid.
Anmeld en anmeldelse
Svar fra FixPart.dk
for 6 dage siden
Goddag, jeg er ked af at høre, at du ikke modtog din ordre til tiden. Desværre blev leveringen lidt forsinket, hvilket vi beklager. Hvis der stadig er noget galt med produktet, så lad os det vide. Bram, FixPart kundeservice
for 9 dage siden
Verificeret anmeldelse
Meget besværligt at returnere en vare☹️ dage efter besked fra kundecenter om at
sende billeder af modelnummer trods indtastet ordrenummer. Også bøvlet manuel indtastning af 10 cifret ordrenummer.
Anmeld en anmeldelse
for 9 dage siden
Verificeret anmeldelse
Anmeld en anmeldelse
for 9 dage siden
Verificeret anmeldelse
ALT for lang leveringstid
Hvis webshoppen siger "Lagervare" og "1-3 dages leveringstid" og jeg af netop den grund vælger at foretage mit køb dér, så kan jeg umuligt være tilfreds med at der går 9 dage før varen leveres.
Anmeld en anmeldelse
Svar fra FixPart.dk
for 6 dage siden
Goddag, jeg er ked af at høre, at du ikke modtog din ordre til tiden. Desværre blev leveringen lidt forsinket, hvilket vi beklager. Hvis der stadig er noget galt med produktet, så lad os det vide. Bram, FixPart kundeservice
for 9 dage siden
Verificeret anmeldelse
Anmeld en anmeldelse
for 11 dage siden
Verificeret anmeldelse
Produkt fin men 5 dages leverings tid er for lang tid synes.
Anmeld en anmeldelse
for 12 dage siden
Verificeret anmeldelse
Hold jer væk....
Modtog en glashylde der er smadret, og en forkert hylde til døren. Det er hvad der sker, det er jeg med på. Men efter jeg har skrevet to gange til dem har jeg stadig intet hørt, det er IKKE okay.
Anmeld en anmeldelse
Svar fra FixPart.dk
for 11 dage siden
Goddag, jeg er ked af at høre, at produktet ikke blev leveret i god stand. Vi har kontaktet dig for at se, hvad vi kan gøre for dig. Vi undskylder for ulejligheden. Bram, FixPart kundeservice
for 13 dage siden
Verificeret anmeldelse
Anmeld en anmeldelse
29. sep. 2024
Verificeret anmeldelse
Anmeld en anmeldelse
28. sep. 2024
Verificeret anmeldelse
Ris og ros
Jeg er ked virkelig træt af at der skulle gå næsten et halvt år fra jeg bestilte min reservedel til jeg fik den.
Først var den i restordre. Da den endelig blev sendt, forsvandt pakken før den forlod Frankrig.
Da jeg endelig modtog pakken var jeg dog ovenud tilfreds.
Den service jeg har fået fra det danske kontor har været god og… jeres hjemmeside er til at finde ud af, selv når man skal have en meget specifik del, som let kan forveksles med lignende dele.
Anmeld en anmeldelse
26. sep. 2024
Verificeret anmeldelse
Meget skuffet over kundeservice
Vi bestilte en ny Magimix-skål med tilbehør. Den blev leveret med et manglende tilbehør, som forhindrer os i at bruge andet tilbehør. Kundeservice beder os altid om flere oplysninger, for en lille ting, der i sig selv ikke koster meget, for en fejl, der blev begået af logistikafdelingen. En fejl kan ske, det er ikke et problem. På den anden side er den manglende tillid til kundeservice, de langsomme svar og den manglende demonstration fra deres side for at gennemføre den ordre, vi har betalt for, virkelig skuffende. Jeg vil ikke længere anbefale FixPart.
Anmeld en anmeldelse
Svar fra FixPart.dk
for 13 dage siden
Goddag, det er jeg ked af at høre. Vi har sendt produktet til dig igen uden beregning. Hvis der stadig er noget galt med produktet, så lad os det vide. Bram, FixPart kundeservice