Sådan sikrer vi, at anmeldelser kommer fra virkelige forbrugere.
Den mest relevante, positive anmeldelse
20. jun. 2022
Vi har bestilt hos dem 2 gange nu og begge var til fødselsdagsgaver. Pakkerne kom efter forventning og de så fine ud. Eneste grund til 4 stjerner var at chokoladen ikke så indbydende ud. For man kunne godt se at de nærmede sig holdbarhedsdatoen. Men de skal nok blive spist alligevel. Det er bare de der hvide sukkerkrystaller som dannes på chokolade.
Jeg er virkelig tilfreds med de produkter jeg bestilte virkelige fede personlige gaver man kan bestille.
Jeres kundeservice er super flinke over mail.
Men der hører rosen også op.
man venter en hel dag med at få et svar. Og intet nummer at ringe på. Derudover kan radbag ikke svare på om ens bestilling er korrekt med hensyn til indgravering på de produkter man har bestilt da de har forladt jer og ligger hos en anden. Det er ikke helt godt nok.
Jeres lange svartid og manglende hjælp ville kunne få mig til ikke at bestille hos jer igen da de for mig er vigtige når jeg vælger steder at bestille fra.
Jeg købte strømper med eget billede… eller det vil sige det er to stykker stof syet sammen og har intet med en strømpe at gøre! Det er meget skuffende til den pris! Strømperne lever slet ikke op til det jeg modtager. Jeg er mildest talt rigtig ærgerlig over at bruge de penge der…. Selve fototrygget er i det mindste pænt. Men det er ikke noget jeg kan gi i gave.
Der er truffet foranstaltninger til at sikre, at de offentliggjorte anmeldelser kun stammer fra forbrugere, der reelt har anvendt eller erhvervet varerne eller tjenesterne.
Importerede anmeldelser:
Medgår ikke i den samlede karakter. Der blev ikke foretaget nogen verificeringsforanstaltninger.