Sådan sikrer vi, at anmeldelser kommer fra virkelige forbrugere.
Den mest relevante, positive anmeldelse
15. mar. 2023
Jeg bestilte en kværn/motor til min espressomaskine. Desværre var den blevet ødelagt under transport, hvilket jeg ikke opdagede ved modtagelse fra fragtmanden. Selvom jeg havde skrevet under på modtagelsespapiret fra fragtmanden og i realiteten havde accepteret pakken sendte Fiyo en ny til mig UDEN beregning. Virkelig flot kundeservice. Bestemt ikke sidste gang jeg handler her :) 10 stjerner herfra :)
Jeg skrev til Fiyo pga en fejl i deres bekræftelse, hvor der var lagt et ekstra produkt på. Jeg skrev både på dansk og engelsk i to forskellige mails. Der bliver svaret på den engelske mail, men svaret er på dårligt dansk og det virker som et AI svar, da mailen er misforstået og man ikke forholder sig til problemet. Først da varen er afsendt modtager jeg en mail hvor de forholder sig til problemet med en ekstra vare. Deres løsning er at jeg blot skal lade være med at modtage varerne. Hvis jeg handlede sådan ville jeg heller ikke få den vare jeg havde bestilt, hvilket ville være meget utilfredsstillende. Nu har jeg betalt for en vare jeg ikke har bestilt og som jeg ikke kan bruge. Jeg bestiller meget sjældent på nettet og dette er en af årsagerne. Jeg synes simpelthen servicen er for ringe sammenlignet med en detailbutik.
Der er truffet foranstaltninger til at sikre, at de offentliggjorte anmeldelser kun stammer fra forbrugere, der reelt har anvendt eller erhvervet varerne eller tjenesterne.
Importerede anmeldelser:
Medgår ikke i den samlede karakter. Der blev ikke foretaget nogen verificeringsforanstaltninger.