Fiyo.dk/
Anmeldelser:

196 anmeldelser i de sidste 12 måneder315 anmeldelser i alt  

4,62
Meget god
Vores mål er at skabe digital tillid. Se hvordan anmeldelser fungerer hos Trusted Shops.

Den mest relevante, positive anmeldelse

11. nov. 2023
 Verificeret anmeldelse
Bestilte nye filtre til min Bora kogeplade. Leveringen var hurtig og varen lever på til forventningerne. Alt godt

Den mest relevante, kritiske anmeldelse

6. jan. 2024
 Verificeret anmeldelse
NUL STJERNER til jiyo. Jeg har endnu ikke modtaget min vare, ordrenummer 2000013682 som blev bestilt for 4 uger siden , og hvor min konto blev trukket for betaling. Endvidere har det ikke været muligt at sende mails til firmaet. Den mails jeg har sendt er kommet retur. SÅ DÅRLIGT
Vores mål er at skabe digital tillid. Se hvordan anmeldelser fungerer hos Trusted Shops.

Anmeldelser for Fiyo.dk/

Filter
Sortering  
Nyeste først
(24)
(5)
(7)
Nulstil
for 3 dage siden
 Verificeret anmeldelse
den er ikke monteret i nu men ser ud til at være i god kvalitet
Anmeld en anmeldelse
for 9 dage siden
 Verificeret anmeldelse
Jeg modtog den forkerte reservedel. Ikke samme model nr/ type som blev bestilt på nettet. Ledning i stedet for stikben..
Anmeld en anmeldelse
Svar fra Fiyo.dk/
for 9 dage siden
Hej Emil, tak for din anmeldelse. Hvor er det ærgerligt, at du modtog en anden del end den, du bestilte. Vi løser det for dig. Jeg har sendt dig en e-mail og vil besvare den så godt som muligt. Vi beklager ulejligheden. Hilsen Dimitri kundeservice Fiyo.
18. apr. 2024
 Verificeret anmeldelse

Jeg er ked af man ikke kan se størrelsen på den for den er forkert

Jeg er ked af man ikke
Anmeld en anmeldelse
11. apr. 2024
 Verificeret anmeldelse
Anmeld en anmeldelse
6. apr. 2024
 Verificeret anmeldelse
Okay leveringstid
Anmeld en anmeldelse
22. mar. 2024
 Verificeret anmeldelse
Det som jeg har købt er ikke det som i har sendt - I har sendt alm støvsugerslange og det som jeg bestilt var en forlænger slange, så det er jeg ikke tilfreds med.
Anmeld en anmeldelse
Svar fra Fiyo.dk/
22. mar. 2024
Hej Kim, tak for din anmeldelse. Jeg beklager, at du ikke er tilfreds med det produkt, du har modtaget. Vi vil gerne beklage denne ulejlighed. Vi forstår, hvor vigtigt det er at modtage det korrekte produkt, og vi vil gerne gøre dette rigtigt. Kontakt os venligst på info@fiyo.dk. Vi står klar til at hjælpe dig. Endnu en gang vores undskyldning, og vi håber, at vi kan løse dette hurtigt. Hilsen Dimitri kundeservice Fiyo.
16. mar. 2024
 Verificeret anmeldelse
I skriver på jeres hjemmeside at den købte mælkeskummer passer til Simens EQ3 S100. Den passer ikke til denne kaffemaskine den sidder skævt og falder nemt af, så at den passer til denne maskine er lidt af en tilsnigelse. Jeg er i alt fald ikke tilfreds.
Anmeld en anmeldelse
Svar fra Fiyo.dk/
18. mar. 2024
Hej Dorthe, tak for din anmeldelse. Hvor er det en skam, at du ikke er tilfreds. Jeg har sendt en mail til dig for at se om vi har nogle forkerte oplysninger på hjemmesiden og for at finde den rigtige vare til dig. Vi beklager ulejligheden. Hilsen Dimitri kundeservice Fiyo.
13. mar. 2024
 Verificeret anmeldelse
Hurtig levering
Anmeld en anmeldelse
14. feb. 2024
 Verificeret anmeldelse
Anmeld en anmeldelse
31. jan. 2024
 Verificeret anmeldelse
Købt nogle holder til ovnen, 2 var defekte reklamerede og fik hurtigt sendt nye 👍
Anmeld en anmeldelse
27. jan. 2024
 Verificeret anmeldelse
Anmeld en anmeldelse
24. jan. 2024
 Verificeret anmeldelse
Fungerede fint
Anmeld en anmeldelse
24. jan. 2024
 Verificeret anmeldelse
Varen kommer i løbet af få dage
Anmeld en anmeldelse
19. jan. 2024
 Verificeret anmeldelse
Jeg har ikke fået min pakke. Det pakke nummer i har sendt til mig findes ikke
Anmeld en anmeldelse
Svar fra Fiyo.dk/
23. jan. 2024
Hej Hans, tak for din anmeldelse Hvor er det ærgerligt at høre, at du er så utilfreds. Jeg har lige sendt dig en mail om din ordre. Denne er allerede leveret til en GLS pakkeshop d. 17-01. Du kan stadig afgive din ordre der. at hente. Jeg håber, jeg har informeret dig tilstrækkeligt. Vi beklager ulejligheden. Hilsen Dimitri kundeservice Fiyo.
6. jan. 2024
 Verificeret anmeldelse
Anmeld en anmeldelse
6. jan. 2024
 Verificeret anmeldelse

NUL STJERNER til jiyo

NUL STJERNER til jiyo. Jeg har endnu ikke modtaget min vare, ordrenummer 2000013682 som blev bestilt for 4 uger siden , og hvor min konto blev trukket for betaling. Endvidere har det ikke været muligt at sende mails til firmaet. Den mails jeg har sendt er kommet retur. SÅ DÅRLIGT
Anmeld en anmeldelse
Svar fra Fiyo.dk/
17. jan. 2024
Hej Hanne,Tak for din anmeldelse. Det er ærgerligt, at du endnu ikke har modtaget din ordre. Da din ordre ikke kunne leveres og/eller ikke blev afhentet på et afhentningssted, blev den automatisk returneret til os. Det er ikke muligt at gensende ordren. Når pakken er tilbage hos os, vil ordren blive annulleret og beløbet refunderet. Ønsker du stadig at modtage ordren, kan du afgive en ny ordre via vores hjemmeside.Hilsen Dimitri kundeservice Fiyo.
14. dec. 2023
 Verificeret anmeldelse
Sæt venligst en label med........
Anmeld en anmeldelse
Svar fra Fiyo.dk/
14. dec. 2023
Hej Birgitte, tak for din anmeldelse. Jeg forstår det bare ikke. Det er bedst at sende en mail til info@fiyo.dk. Jeg kan godt lide at høre fra dig. Hilsen Dimitri kundeservice Fiyo.
21. nov. 2023
 Verificeret anmeldelse
Anmeld en anmeldelse
16. nov. 2023
 Verificeret anmeldelse
Anmeld en anmeldelse
2. nov. 2023
 Verificeret anmeldelse

Har modtaget forkerte varer og skrevet…haloooooo?

Har modtaget forkerte varer og skrevet til jer 2 gange uden tilbagemelding.
Anmeld en anmeldelse
Svar fra Fiyo.dk/
3. nov. 2023
Hej Erkan, tak for din anmeldelse. Hvor er det irriterende at produkterne ikke passer. Jeg har sendt dig en mail med nogle spørgsmål. Svar venligst på denne e-mail så godt du kan. Jeg kan så undersøge, hvor det gik galt. Vi beklager ulejligheden. Hilsen Dimitri kundeservice Fiyo.