Sådan sikrer vi, at anmeldelser kommer fra virkelige forbrugere.
Den mest relevante, positive anmeldelse
6. mar. 2023
Jeg bestilte en dims til min OBH blender d. 1 Feb 2023 og modtog den allerede d 3. Feb 2023
Kendte ikke hjemmesiden men kunne læse at der var tale om et reelt firma der kunne levere den dimmer jeg lige stof og manglende, jo ser du blender skruen som sad fast sammen med min dimmer var nemlig gået i stykker og delene dimsen som var slidt helt ned, kunne jeg ikke få fra OBH. Heldigvis så fandt jeg delen, som var i stykket, og fik den bestilt. Var trods trustpilot reviews bange for at min dims ville udeblive, men nej!! Fandme om den ikke ankom med post nord om fredag - og ikke nok med dette så var den en lille størrelse støre og derved af en bedre kvalitet ( tork force )
Og nu spinder min OBH igen og jeg har ved kun at have betalt 46 kr plus post forsendelse nok sparret mindst 1000 til en ny blender.
Så tak til jer hos fixpart for at have de rette dele og for at sende ud hurtigt - ret professionelt.
Det er sjældent at jeg orker at lave en review, men denne her har i sgu fortjent, High Fives og runde kram til chefen for at køre et godt plukke team - tænker at jeg sikkert vil bestille andre dimser hos jeg fremadrettet - True story Bro :D
Mvh Claudio
Fix Part sender en forkert varer, en pakning til en vaskemaskine, deres support svarer ikke, derfor bestiller jeg samme vare igen, denne gang modtager jeg den korrekte vare og monterer denne, de har siden kontaktet mig og ber om et billede af vaskemaskines typeskilt, det har de gjort 2 gange nu, selvom jeg hver gang forklarer at jeg har modtaget korrekte vare 2. gang og bare vil have pengene retur for 2. bestilling og evt. en retur label til retunering af forkerte vare, men jeg hører ikke fra dem mere.
Hurtig forsendelse dårlig kundeservice!
Varen jeg bestilte var en forkert model, selvom de påstod den skulle passe. Det er nu 6 dage siden, jeg anmodede om returlabel og intet er sket.
Anmeld en anmeldelse
Svar fra FixPart.dk
for 4 dage siden
Goddag, Jeg er ked af at høre, at du ikke modtog det rigtige produkt. Vi har sendt dig en vejledning, som du kan bruge til at returnere produktet. Den kan være endt i din spam, så tjek venligst også der. Michèle, FixPart kundeservice
Verificeret anmeldelse
for 5 dage siden
Eneste mulighed for kontakt med Kundeservice er via mail. Jeg fik svar 3 dage efter, da jeg skrev at jeg havde bestilt et forkert produktnummer , da kundeservice svarede var min bestilling sendt.
Anmeld en anmeldelse
Svar fra FixPart.dk
for 4 dage siden
Goddag, For at sikre, at din ordre leveres til dig så hurtigt som muligt, behandles den direkte af vores system og sendes videre til transportøren. Det er derfor desværre ikke længere muligt at ændre den. Hvis du har spørgsmål til din ordre, er du velkommen til at give os besked. Michèle, FixPart kundeservice
Verificeret anmeldelse
for 13 dage siden
Fin betjening, men hvorfor fik jeg pakken bragt. Argumentet var at den vejede over 20 kg og derfor ikke kunne hentes i pakkeshop.
Det var en oplader som nok vejer under 1kg.
Mærkeligt
Anmeld en anmeldelse
Svar fra FixPart.dk
for 13 dage siden
Goddag, jeg er ked af at høre, at du ikke er tilfreds med leveringen af din ordre. Jeg kan se, at den skulle være blevet leveret korrekt. Hvis der stadig er noget galt, så lad os venligst vide det. Michèle, FixPart kundeservice
Verificeret anmeldelse
15. mar. 2023
Jeg har nu forsøgt at skrive med kundeservice 4 gange. Jeg skal returnere en varer. Enten skriver de det samme spørgsmål, som jeg har besvaret og nogle gange skriver de på hollandsk. Det er endnu ikke lykkedes at få returlabel.
Anmeld en anmeldelse
Svar fra FixPart.dk
16. mar. 2023
Goddag, jeg er ked af at høre, at du ikke har fået en ordentlig forkyndelse endnu. Jeg kan se, at vi sendte dig en returlabel for et par dage siden. Det kan være endt i spam-boksen. Hvis du ikke har modtaget noget, bedes du give os besked. Michèle, FixPart kundeservice
Verificeret anmeldelse
9. mar. 2023
Bestilte hoved til braun babermaskirne og gjorde mig umage med at checke type og så viservdet sig alligevel at det er forkert da jeg jeg åbner pakke.
Anmeld en anmeldelse
Svar fra FixPart.dk
10. mar. 2023
Goddag, jeg er ked af at høre, at det produkt, du har bestilt, ikke passer. Vi har kontaktet dig for at se, om vi stadig kan levere det korrekte produkt. Michèle, FixPart kundeservice
Verificeret anmeldelse
5. mar. 2023
Købte en vare hvor der stod 1-2 dages leveringstids. Varen skulle dog sendes fra Italien så leveringstiden endte med at blive 9 dage.
Anmeld en anmeldelse
Svar fra FixPart.dk
6. mar. 2023
God dag, jeg er ked af at høre, at du ikke modtog din ordre i tide. Jeg kan se, at din ordre er blevet forsinket, hvilket vi undskylder for. Hvis der stadig er noget galt med det produkt, du har bestilt, bedes du venligst give os besked. Michèle, FixPart kundeservice
Verificeret anmeldelse
30. jan. 2023
Rigtig fin service til at finde det rigtige produkt men retur er simpelthen for ringe. Ingen retur label eller nogen form for assistance og produktet skal sendes til Belgien. Det koster en formue
Anmeld en anmeldelse
Svar fra FixPart.dk
31. jan. 2023
God dag, Jeg er ked af at høre, at du ikke fandt det rigtige produkt. Vi kan finde det rigtige produkt på baggrund af enhedstype-numre. Hvis du er i tvivl om, hvorvidt du har fundet det rigtige produkt, bedes du kontakte kundeservice for at være sikker. Michèle, Kundeservice FixPart
Verificeret anmeldelse
23. jan. 2023
Vi bestilte en vare som så ud til at have leveringstid på 5 dage - og da bestillingen så er afgivet er varen i restordre og ventetiden ender med at være 2.5 måneder.
Der var en del kludder omkring kommunikationen med kundeservice. Først en standardmail om travlhed, så en mail om at varen var forsinket, så en mail igen om travlhed etc. Det skabte forvirring.
På et tidspunkt var jeg alvorligt i tvivl om "Fix Part" egentlig var en "fake" butik og overvejede en indsigelse.... Men så kom varen endelig.
Anmeld en anmeldelse
Svar fra FixPart.dk
26. jan. 2023
God dag, Jeg er ked af at høre, at din ordre ikke blev leveret til tiden. Jeg kan se, at varen faktisk er blevet forsinket. Vi undskylder for det. Det er godt at høre, at du endelig fik den. Michèle, FixPart kundeservice
Verificeret anmeldelse
15. dec. 2022
Jeg har desværre modtaget det forkerte produkt, 2 gange. Først modtog jeg et andet produkt end det bestilte. Da jeg henvendte mig til virksomheden svarede de hurtigt, og sendte mig det "rigtige" produkt med mange beklagelser. Dette nye forsendelse var dog også et andet produkt end det bestilte. Jeg er i fortsat dialog med virksomheden om at løse problemet, men det virker til at de har nogle lagerudfordringer
Anmeld en anmeldelse
Verificeret anmeldelse
15. dec. 2022
Efter udskiftning af printerpatroner et der sorte streger henover papiret for hver 2-3 cm, hvorved køb har været værdiløst.
Anmeld en anmeldelse
Verificeret anmeldelse
26. nov. 2022
Man vælger ikke leveringsmåde, før man har købt varen. Så var det, at jeg fandt ud af, at I leverer på hjemmeadressen. Jeg fik senere mulighed for at ændre leveringsmåden med min mobiltelefon, men appen gik ned. Fordi min kone er syg, er der altid nogen hjemme, men jeg fik en SMS, der fortalte, at I ikke havde kunnet aflevere pakken hjemme hos os. Det må være løgn. Og så blev den lagt ved et afleveringssted to kilometer væk, selv om vi har adskillige nærmere. Hvis jeg ellers kan huske denne historie, handler jeg ikke mere hos jer.
Anmeld en anmeldelse
Verificeret anmeldelse
21. nov. 2022
Anmeld en anmeldelse
Verificeret anmeldelse
21. nov. 2022
Fik at vide at der var 14 dages lev. tid. Da der var gået 3 uger, havde jeg stadig ikke fået min bestilling og fixpart havde ikke skrevet noget om den yderligere forsinkelse til mig.
Jeg skrev til dem, at hvis jeg ikke havde fået min bestilling inden for den kommende uge, ville jeg bede banken om at annullere betalingen. SÅ fik jeg fluks en mail om, der var yderligere forsinkelse fra fixparts leverandør. Efter en uge fik jeg en ny mail om, at nu var ordren på vej. Så først efter 'truslen' om banken, blev de kundevenlige.
Det kan gøres SÅ meget bedre.
Anmeld en anmeldelse
Verificeret anmeldelse
2. nov. 2022
Dårlig beskrivelse af varerne og dårlig service over mail. Man kan ikke ringe og man venter længe på svar på mail og man får ikke fuldt svar på sine mails. Har nu betalt fragt 2 gange og jeg kan ikke finde ud af om jeg skal betale retur og fragt igen, fordi de ikke beskriver varen ordentlig.
Anmeld en anmeldelse
Verificeret anmeldelse
27. sep. 2022
Anmeld en anmeldelse
Verificeret anmeldelse
19. sep. 2022
Svartid på emails
Anmeld en anmeldelse
Verificeret anmeldelse
17. sep. 2022
Varen var iorden. Men leverings tiden blev ikke overholdt. Leverings tid 1-2 dage, bestildt lørdag og fik først leveret torsdag. Det vil jeg kalde 4 dage. Hvis man skriver leverings tid så skal det også overholdes
Anmeld en anmeldelse
Verificeret anmeldelse
13. sep. 2022
Spam firma
Anmeld en anmeldelse
Verificeret anmeldelse
5. sep. 2022
The details are good, but if it doesn't fit you, you have to ship to the Netherlands
Der er truffet foranstaltninger til at sikre, at de offentliggjorte anmeldelser kun stammer fra forbrugere, der reelt har anvendt eller erhvervet varerne eller tjenesterne.
Importerede anmeldelser:
Medgår ikke i den samlede karakter. Der blev ikke foretaget nogen verificeringsforanstaltninger.