FixPart.dk- Logo - Anmeldelser

FixPart.dk
Anmeldelser:

2.993 anmeldelser i de sidste 12 måneder5.610 anmeldelser i alt  

4,57
Meget god
Vores mål er at skabe digital tillid. Se hvordan anmeldelser fungerer hos Trusted Shops.

Den mest relevante, positive anmeldelse

26. sep. 2023
 Verificeret anmeldelse
Jeg ledte forgæves efter en del til mit 15 år gamle side-by-side Samsung køleskab, da noget plastik i isterning delen var knækket og isproduktionen var stoppet. Da vi bruger isfunktionen flere gange hver dag var det lidt surt. ebay og Amazon og andre, meldte alle "udsolgt" eller vil ikke sende til mit område, så det var en fornøjelse at finde delen på lager hos FixPart. Og ikke bare på lager, også til en god pris og med hurtig levering. Bestilte Fredag efter lukketid og modtog varen Mandag. Alternativet ville have været et nyt køleskab og mulig ændring af køkkenelementer, så det kan godt svare sig at være stædig engang imellem. Kan varmt anbefale FixPart!

Den mest relevante, kritiske anmeldelse

21. jan. 2024
 Verificeret anmeldelse
Et firma som man kun kan kommunikere med på mail og de svare kun når de engang får tid. Den bestilte vare var plukket forkert og efter at have skrevet til dem med det samme, gik der dage inden de skrev, at de de ville vende tilbage så snart de havde tid. Så måtte vente et par dage mere inde de ville sende en ny vare. Måtte købe varen et andet sted for at få gang i vaskemaskinen igen. Den rigtige vare er nu kommet langt om længe, men puha, sender de forkert første gang, så kan det tage rigtig lang tid !!!!
Vores mål er at skabe digital tillid. Se hvordan anmeldelser fungerer hos Trusted Shops.

Anmeldelser for FixPart.dk

Sortering  
Nyeste først
for 3 dage siden
 Verificeret anmeldelse
Hurtigere lev…. Bestilt søndag modtog onsdag……. Det kan gøres bedre…. Har før modtaget fra jeres konkurrent som var hurtigere…. Ellers fint produkt👍🏽
Anmeld en anmeldelse
Svar fra FixPart.dk
for 2 dage siden
Goddag, jeg er ked af at høre, at du ikke modtog din ordre til tiden. Desværre blev leveringen en smule forsinket, hvilket vi beklager. Hvis der stadig er noget galt med produktet, så lad os det vide. Bram, FixParts kundeservice
for 9 dage siden
 Verificeret anmeldelse

Fungerende retur-flow nødvendigt

Forbedret retur-flow. Jeg har, på trods af rykkere, ikke fået svar ud over den første bekræftelse på at FixPart har modtaget min henvendelse.
Anmeld en anmeldelse
Svar fra FixPart.dk
for 8 dage siden
Goddag, vi er kede af at høre, at du ikke har modtaget det rigtige produkt. Vi har sendt returinstruktioner, så du kan returnere produktet. Den kan være havnet i din spam, så tjek venligst også der. Bram, FixParts kundeservice
30. mar. 2024
 Verificeret anmeldelse
Der er for lang leveringstid.
Anmeld en anmeldelse
29. mar. 2024
 Verificeret anmeldelse
Tracking nummer gav ikke besked om hvor jeg kunne hente pakken. Jeg måtte ringe ind til DHL som sagde at pakken var overgået til Postnord i Danmark. Pakke havde ligget der i 5 dage da jeg fandt ud af det.
Anmeld en anmeldelse
26. mar. 2024
 Verificeret anmeldelse
Anmeld en anmeldelse
15. mar. 2024
 Verificeret anmeldelse
Det leverede produkt svarer ikke til det som var ordret, og kan ikke umiddelbart bruges i min ovn. (se billeder)
Anmeld en anmeldelse
7. mar. 2024
 Verificeret anmeldelse
Er så dyrt og returnere at jeg smider det ud jeg har fået🫤 49 kr for og få det sendt men 208 kr for returnering Mega trist
Anmeld en anmeldelse
Svar fra FixPart.dk
8. mar. 2024
Goddag, jeg er ked af at høre, at du ikke er tilfreds. Hvis du ønsker at returnere et produkt, og det blev bestilt forkert, er returomkostningerne for din regning. Vi refunderer dog omkostningerne ved returforsendelsen. Hvis du stadig har spørgsmål om dette, så lad os det vide. Bram, FixParts kundeservice
25. feb. 2024
 Verificeret anmeldelse
Afsend hurtigere.
Anmeld en anmeldelse
23. feb. 2024
 Verificeret anmeldelse
Den leverede lille mælkeslange er for kort til den Siemens espresso kaffemaskine, den er bestilt til. Den passer heller ikke til hullet i risten. Mvh. Jan Holgersen
Anmeld en anmeldelse
20. feb. 2024
 Verificeret anmeldelse
Årsagen til den dårlige anmeldelse er at jeg ikke err blevet informeret om den lange leveringstid. Jeg bestilte den 25. januar 2024 og blev lovet op til 14 dages leveringstid. Jeg bestilte 4 dele hvor 3 af dem kom i går. Jeg ved ikke hvornår resten kommer
Anmeld en anmeldelse
Svar fra FixPart.dk
20. feb. 2024
Goddag, På tidspunktet for din bestilling havde vi desværre ikke alle produkter på lager (længere). De produkter, vi havde på lager, er allerede blevet sendt til dig, så dem behøver du ikke at vente på. Den anden del af ordren vil blive leveret senere. Bram, FixParts kundeservice
20. feb. 2024
 Verificeret anmeldelse
Når man går ind og bestiller og køber var der kort leverings tid men så går der alligevel 2 uger plus før varen kommer det sku for dårlig og man høre intet om det
Anmeld en anmeldelse
Svar fra FixPart.dk
20. feb. 2024
Goddag, jeg er ked af at høre, at du ikke modtog din ordre til tiden. Desværre blev leveringen en smule forsinket, hvilket vi beklager. Hvis der stadig er noget galt med produktet, så lad os det vide. Bram, FixParts kundeservice
18. feb. 2024
 Verificeret anmeldelse

Pris for høj

Pris, forsendelses pris og leveringstid
Anmeld en anmeldelse
18. feb. 2024
 Verificeret anmeldelse
Hurtig levering, god service! Hængslet jeg modtog er godt nok kompatibelt med mit køleskab, men det er ikke identisk med det afbildede på fixpart.dk. Det betyder at det ikke monteres ligesom det oprindelige hængsel og heller ikke har den samme fordeling af kræfter. Hele vægten fra køleskabslågen optages derfor først i bevægelige dele i hængslet og endeligt i blot to huller i køleskabet, modsat tidligere, hvor hængslet yderligere var monteret i siden af køkkenskabet. Der er så til gengæld to synlige huller for hvert af de to beslag indvendigt i køkkenskabet. Jeg kan ikke vente på at få det byttet og ved heller ikke hvordan jeg sikrer mig at jeg modtager det forventede, så nu krydser jeg fingre for at løsningen holder.
Anmeld en anmeldelse
16. feb. 2024
 Verificeret anmeldelse

Returnering fungerer ikke så pas på

Levering kom fint. Jeg ville dog gerne returnere produktet men selv om man har udfyldt returneringsseddel og fulgt processen hører man ikke noget. Jeg venter fortsat på svar og det er nu over 14 dage. Man kan ikke ringe til dem. Kun udfylde endnu en online formular som jeg så venter svar på. Det er ikke optimalt.
Anmeld en anmeldelse
Svar fra FixPart.dk
19. feb. 2024
Goddag, vi er kede af at høre, at du ikke har modtaget det rigtige produkt. Vi har sendt returinstruktioner, så du kan returnere produktet. Den kan være havnet i din spam, så tjek venligst også der. Bram, FixParts kundeservice
3. feb. 2024
 Verificeret anmeldelse
I havde skrevet forkert telefonnummer og e-mail adresse på sagen til PostNord, så jeg ikke kunne få pakken fra den aftalte Bluetooth boks. PostNord måtte så omdirrigere pakken til et sted uden Bluetooth adgang. De var til gengæld imødekommende og hurtige til det.
Anmeld en anmeldelse
Svar fra FixPart.dk
5. feb. 2024
Goddag, jeg er ked af at høre, at du ikke modtog din ordre til tiden. Desværre blev leveringen en smule forsinket, hvilket vi beklager. Hvis der stadig er noget galt med produktet, så lad os det vide. Bram, FixParts kundeservice
30. jan. 2024
 Verificeret anmeldelse

Forkert del efter 2 måneders ventetid.

Nu har jeg for 2 måneder siden bestilt en del til mit fjernsyn med hjælp fra deres kundeservice. Det fungerer uden problemer. Så langt så godt. Jeg fik et link til en del som jeg bestilte, hvor der stod 1-2 ugers leveringstid. Efter 6 uger skrev jeg og fik at vide det ikke var muligt via den leverandør og jeg skulle vælge en anden. Det er jo ikke vigtigt for mig hvilken leverandør delen kommer fra..... Da delen så endelig kommer frem i dag, har jeg oprindelig fået et link til den forkerte del. Så nu står jeg med noget som passer til et 55" fjernsyn i stedet for 49. Håber det løser sig. Den eneste grund til at jeg ikke giver 1 stjerne, er at sidst fungerede det faktisk uden problemer.
Anmeld en anmeldelse
Svar fra FixPart.dk
31. jan. 2024
Goddag, det er jeg ked af at høre. Vi har sendt returinstruktioner, så du kan returnere produktet. Den kan være havnet i din spam, så tjek også der. Bram, FixParts kundeservice
21. jan. 2024
 Verificeret anmeldelse

Forkert leverance

Et firma som man kun kan kommunikere med på mail og de svare kun når de engang får tid. Den bestilte vare var plukket forkert og efter at have skrevet til dem med det samme, gik der dage inden de skrev, at de de ville vende tilbage så snart de havde tid. Så måtte vente et par dage mere inde de ville sende en ny vare. Måtte købe varen et andet sted for at få gang i vaskemaskinen igen. Den rigtige vare er nu kommet langt om længe, men puha, sender de forkert første gang, så kan det tage rigtig lang tid !!!!
Anmeld en anmeldelse
27. dec. 2023
 Verificeret anmeldelse

Lang leveringstid uden info

Bestilte en brygenhed d. 4/12 og fik den leveret d. 27/12. Ikke en lyd om forsinket levering. Beløbet for varen trækkes allerede på bestillingsdatoen. Jeg er denne gang ikke sønderligt imponeret.
Anmeld en anmeldelse
Svar fra FixPart.dk
2. jan. 2024
Goddag, jeg er ked af at høre, at du ikke modtog din ordre til tiden. Jeg kan se, at der faktisk var en forsinkelse, fordi produktet ikke var på lager. Det beklager vi meget. Jeg kan se, at din ordre nu er blevet leveret. Hvis der stadig er noget galt, så lad os det vide. Bram, FixParts kundeservice
21. dec. 2023
 Verificeret anmeldelse
Jeg blev ved at få meddelelser om mit køb ikke var afsluttet, tros jeg havde modtaget en bekræftelse på det. 4 gange,der er noget der ikke virker. Ekspeditionen gik hurtig og var fremme så hurtigt som postnord tillod det.
Anmeld en anmeldelse
18. dec. 2023
 Verificeret anmeldelse

Blev ikke gjort opmærksom på at varen var sendt retur

Når en ting bliver tilbage sendt, skal kunden automatisk have en notifikantionsmail fra jer - det fik jer ikke. Havde ikke fået en besked fra PostNord, om at min vare var klar til afhentning, hvorefter den blev sendt retur. Det var først da jeg selv henvente mig til jer, at jeg blev klar over det. Det er i min optik dårlig kundeservice.
Anmeld en anmeldelse