FixPart.dk- Logo - Anmeldelser

FixPart.dk
Anmeldelser

: 3.781Meget god

4,61

Anmeldelser for FixPart.dk

2.564 verificeret anmeldelser i de sidste 12 måneder

3.781 anmeldelser i alt
Vores mål er at skabe digital tillid. Se hvordan anmeldelser fungerer hos Trusted Shops.

Den mest relevante, positive anmeldelse

Anonymt
6. mar. 2023
 Verificeret anmeldelse
Jeg bestilte en dims til min OBH blender d. 1 Feb 2023 og modtog den allerede d 3. Feb 2023 Kendte ikke hjemmesiden men kunne læse at der var tale om et reelt firma der kunne levere den dimmer jeg lige stof og manglende, jo ser du blender skruen som sad fast sammen med min dimmer var nemlig gået i stykker og delene dimsen som var slidt helt ned, kunne jeg ikke få fra OBH. Heldigvis så fandt jeg delen, som var i stykket, og fik den bestilt. Var trods trustpilot reviews bange for at min dims ville udeblive, men nej!! Fandme om den ikke ankom med post nord om fredag - og ikke nok med dette så var den en lille størrelse støre og derved af en bedre kvalitet ( tork force ) Og nu spinder min OBH igen og jeg har ved kun at have betalt 46 kr plus post forsendelse nok sparret mindst 1000 til en ny blender. Så tak til jer hos fixpart for at have de rette dele og for at sende ud hurtigt - ret professionelt. Det er sjældent at jeg orker at lave en review, men denne her har i sgu fortjent, High Fives og runde kram til chefen for at køre et godt plukke team - tænker at jeg sikkert vil bestille andre dimser hos jeg fremadrettet - True story Bro :D Mvh Claudio

Den mest relevante, kritiske anmeldelse

Anonymt
3. feb. 2023
 Verificeret anmeldelse
Jeg bestilte i december en kaffekværn til min espressomaskine, som viste sig ikke at være den rigtige. Dette forsøgte jeg via diverse mails at gøre 'kundeservice' opmærksom på - dog uden på noget tidspunkt at kunne få kvalificeret hjælp. Når jeg skriver kundeservice i gåseøjne, er det fordi jeg fik en opfattelse af, at det er nogle rimelig inkompetente piger, der sandsynligvis ikke engang taler dansk, der gentagne gange kommer med en ubrugelig udsættelse af problemstillingen. Da jeg så i januar beslutter mig for at ta' skeen i egen hånd og returnere kaffekværnen, får jeg at vide, at det er for sent, for det skulle ske senest 14 dage efter modtagelse. Efter berettiget indsigelse lykkedes det mig - mod at betale returtransporten - at få refunderet beløbet! Det er bare ikke i orden at drive en tilsyneladende stor forretning så uprofessionelt og udsætte kunderne for så inkompetent og dårlig service - især taget i betragtning at man ikke kan ringe til firmaet!! Med venlig hilsen Eddie Skoller

Anmeldelser for FixPart.dk

Sortering 
Nyeste først
Anonymt
for 10 dage siden
 Verificeret anmeldelse
Efter rådgivning fra fixpart.dk kunderådgiver bestiller jeg en kande til min blender. Denne kande er desværre ikke kompatibel med min blender. Og her starter så en lang email korrespondance med fixpart.dk, hvor jeg har svært ved at overbevise fixpart.dk om, at deres fremsendte kande ikke er kompatibel og jeg bedes fremsende billeder samt videoer. Efter en del email frem og tilbage, kommer fixpart.dk også til konklusionen at deres kande ikke kan bruges. Så den rådgivning jeg havde fået af deres kundeservice var ikke helt rigtig, og det er ok, at man kan fejle - men trods det, skulle jeg selv betale for returnering af deres kande, hvilket jeg syntes er dårlig kundebetjening, da fejlen faktisk var deres.
Anonymt
11. sep. 2023
 Verificeret anmeldelse

Levering var god. Varerne passer ikke til køleskabet

Levering var god. Varerne passede ikke til mit køleskab, som jeg havde valgt på deres hjemmeside. Jeg bestilte en lampeskærm og en glashylde. Efter læsning af andres anmeldelser kan jeg konkludere, at det er besværligt og svært at komme igennem til FixPart's kundeservice, og har derfor valgt at beholde varerne, selvom de ikke passer, som de skulle.
Anonymt
31. aug. 2023
 Verificeret anmeldelse

Ingen tlf. service.

I kan starte med at have en afdeling som kan snakke med kunder der har problemer. Det er ikke i orden kun at bruge mail. I ville spare meget tid. Oplys en adresse til returnering af forkerte vare. det ikke i orden at sende en autogeneret mail til en kunde der venter på svar.
Svar fra FixPart.dk
5. sep. 2023
Goddag, jeg er ked af at høre, at du ikke har modtaget det korrekte produkt. Vi har sendt dig de instruktioner, der gør det muligt for dig at returnere produktet. Den kan være havnet i din spam, så tjek venligst også der. Michèle, FixParts kundeservice
Anonymt
26. aug. 2023
 Verificeret anmeldelse
En af delene var knækket og jeg har ikke fået en besked fra dem
Anonymt
19. aug. 2023
 Verificeret anmeldelse

Dårlig service ved reklamations

Giv en ordentlig service hvis et produkt er defekt, og sørg for at overholde jeres egne tidsfrister - hvad er det værd at have en garanti i ikke selv overholder.
Anonymt
11. aug. 2023
 Verificeret anmeldelse
Mere præcis beskrivelse at antal enheder der er inkluderet i den bestilling man lavet. Ved henvendelse til kundeservice svarer de ikke på hvad der bliver spurgt til.
Anonymt
10. aug. 2023
 Verificeret anmeldelse
I skrev 1-2 dages levering, og jeg bestilte onsdag og modtog først manndag
Anonymt
8. aug. 2023
 Verificeret anmeldelse
Meget lang leveringstid på reservedel og sparsom orientering undervejs.
Anonymt
5. aug. 2023
 Verificeret anmeldelse

Fik en helt anden vare - langsom kundeservice

Fik en helt anden vare, end jeg havde bestilt, og kundeservice har svært ved at kommunikere: Jeg nævn nøjagtigt, hvilken vare jeg gerne vil bestille, og de beder igen om produktnummeret på den vare, jeg skal bruge reservedel til. Har gentaget min bestilling over for kundeservice med link til det eksakte produkt, men har nu ikke hørt noget i en uge.
Svar fra FixPart.dk
7. aug. 2023
Goddag, det er jeg ked af at høre. Vi har sendt produktet tilbage til dig uden beregning. Hvis der stadig er noget galt med produktet, så lad os det vide. Bram, FixPart kundeservice
Anonymt
1. aug. 2023
 Verificeret anmeldelse
Elendig kundeservice. Ventede en uge før de rykkede PostNord
Svar fra FixPart.dk
3. aug. 2023
Goddag til dig. Jeg er ked af at høre, at du endnu ikke har modtaget din ordre. Jeg kan se, at den stadig er på vej. Vi har sendt sporingen, der giver dig mulighed for at følge forsendelsen. Bram, FixPart kundeservice
Anonymt
31. jul. 2023
 Verificeret anmeldelse

Jeg fik bestilt hurtigt, så gik det i stå.

Jeg fik bestilt hurtigt, og fik hurtig besked om min ordre var pakket og på vej. Så stoppede det der, i skrivende stund en uge siden. Så skal jeg give feedback inden jeg overhovedet har modtaget pakken. Det kan kun blive dårligt, da jeg endnu ikke har modtaget min ordre. Mvh Peter
Anonymt
30. jul. 2023
 Verificeret anmeldelse
I kan være hurtigere til besvare emails når der bliver lavet en henvendelse gennem jeres kundeservice. Ventetiden gjorde jeg gik på Trustpilot ig der blev jeg først usikker på.om det lykkedes returnere det produkt jeg havde købt. Der ikke særligt gode anmeldelser af Fixpart hvilket i burde rette op på ved besvare og udrede når det handler om returvarer og dele som ikke passer.
Svar fra FixPart.dk
1. aug. 2023
Goddag, jeg er ked af at høre, at du ikke har modtaget det korrekte produkt. Vi har sendt dig de instruktioner, der gør det muligt for dig at returnere produktet. Den kan være havnet i din spam, så tjek venligst også der. Bram, FixPart kundeservice
Anonymt
16. jul. 2023
 Verificeret anmeldelse

Levering er tip top / men forkert reservedel

Levering er tip top, men det reservedele som jeg bestilte passer ikke, selvom i skriver at de passer til min ovn, det er virkelig ikke ok 😡
Svar fra FixPart.dk
17. jul. 2023
Goddag, jeg er ked af at høre, at det produkt, du har bestilt, ikke passer. Baseret på et typenummer kan vi afgøre, om et produkt er egnet til en bestemt enhed. Vi har kontaktet dig for at se, hvad vi kan gøre for dig. Bram, FixPart kundeservice
Anonymt
8. jul. 2023
 Verificeret anmeldelse
Forventet leveringstid: 2-3 hverdage. Faktisk leveringstid: 1 måned
Svar fra FixPart.dk
11. jul. 2023
Goddag, jeg er ked af at høre, at du ikke modtog din ordre til tiden. Jeg kan se, at der faktisk var en forsinkelse, fordi produktet ikke var på lager. Det beklager vi meget. Jeg kan se, at din ordre nu er blevet leveret. Hvis der stadig er noget galt, så lad os det vide. Bram, FixPart kundeservice
Anonymt
26. maj 2023
 Verificeret anmeldelse
Anonymt
17. maj 2023
 Verificeret anmeldelse

Mindre end hvad jeg forventede

Jeg købte et sæt tv-ben, og det fulgte kun med en og ingen skruer. Nu er jeg ked af de penge, jeg har brugt og ude af stand til at løse mit problem.
Svar fra FixPart.dk
19. maj 2023
Goddag, Alle vores produkter leveres som vist på hjemmesiden. Hvis du har spørgsmål om det korrekte produkt, så lad os venligst vide det. Michèle, FixPart kundeservice
Anonymt
15. maj 2023
 Verificeret anmeldelse
I skriver at det tager 1-2 dage så får man sine vare man har bestilt. men jeg fik mine vare efter ca 10 dage det kan i godt skrive at tager mellem 1-10 dage
Svar fra FixPart.dk
16. maj 2023
Goddag, jeg er ked af at høre, at du ikke modtog din ordre til tiden. Desværre blev leveringen lidt forsinket, hvilket vi undskylder for. Skulle der stadig være noget galt med produktet, bedes du venligst give os besked. Bram, FixPart kundeservice
Anonymt
9. maj 2023
 Verificeret anmeldelse
Problemet er jeres forsendelse. Det er ikke pakket forsvarligt ind, ikke taget højde for at hjørne på produktet kan forsere hjørne i papkassen
Svar fra FixPart.dk
11. maj 2023
Goddag, det er jeg ked af at høre. Vi har sendt produktet gratis tilbage til dig. Hvis der stadig er noget galt med produktet, så lad os venligst vide det. Michèle, FixPart kundeservice
Anonymt
21. apr. 2023
 Verificeret anmeldelse
To gange har jeg sendt mails til kundeservice for at få en adresse så jeg kan returner en vare, ingen tilbage melding overhovedet.
Svar fra FixPart.dk
24. apr. 2023
Goddag, Det er jeg ked af at høre. Vi har sendt dig de instruktioner, der gør det muligt for dig at returnere produktet. Den kan være endt i din spam, så tjek venligst også der. Michèle, FixPart kundeservice
Anonymt
14. apr. 2023
 Verificeret anmeldelse

Forkerte vare og uønsket afbestilling

Min mands ordrer blev slettet uden at min mand havde ønsket det. Jeg har modtaget to forkerte produkter ogventer stadig på det rigtige. Det har taget næsten 3 måneder nu. Dog er kundeservice venlige