FixPart.dk- Logo - Anmeldelser

FixPart.dkAnmeldelser

: 2.881Meget god

4,57

Anmeldelser for FixPart.dk

2.473 verificeret anmeldelser i de sidste 12 måneder

2.881 anmeldelser i alt
Sådan sikrer vi, at anmeldelser kommer fra virkelige forbrugere.

Den mest relevante, positive anmeldelse


6. mar. 2023
Jeg bestilte en dims til min OBH blender d. 1 Feb 2023 og modtog den allerede d 3. Feb 2023 Kendte ikke hjemmesiden men kunne læse at der var tale om et reelt firma der kunne levere den dimmer jeg lige stof og manglende, jo ser du blender skruen som sad fast sammen med min dimmer var nemlig gået i stykker og delene dimsen som var slidt helt ned, kunne jeg ikke få fra OBH. Heldigvis så fandt jeg delen, som var i stykket, og fik den bestilt. Var trods trustpilot reviews bange for at min dims ville udeblive, men nej!! Fandme om den ikke ankom med post nord om fredag - og ikke nok med dette så var den en lille størrelse støre og derved af en bedre kvalitet ( tork force ) Og nu spinder min OBH igen og jeg har ved kun at have betalt 46 kr plus post forsendelse nok sparret mindst 1000 til en ny blender. Så tak til jer hos fixpart for at have de rette dele og for at sende ud hurtigt - ret professionelt. Det er sjældent at jeg orker at lave en review, men denne her har i sgu fortjent, High Fives og runde kram til chefen for at køre et godt plukke team - tænker at jeg sikkert vil bestille andre dimser hos jeg fremadrettet - True story Bro :D Mvh Claudio
Anmeld en anmeldelse

Den mest relevante, kritiske anmeldelse


2. aug. 2022
Fix Part sender en forkert varer, en pakning til en vaskemaskine, deres support svarer ikke, derfor bestiller jeg samme vare igen, denne gang modtager jeg den korrekte vare og monterer denne, de har siden kontaktet mig og ber om et billede af vaskemaskines typeskilt, det har de gjort 2 gange nu, selvom jeg hver gang forklarer at jeg har modtaget korrekte vare 2. gang og bare vil have pengene retur for 2. bestilling og evt. en retur label til retunering af forkerte vare, men jeg hører ikke fra dem mere.
Anmeld en anmeldelse

Anmeldelser for FixPart.dk

 Sortering 
Relevans
 Verificeret anmeldelse
15. maj 2023
I skriver at det tager 1-2 dage så får man sine vare man har bestilt. men jeg fik mine vare efter ca 10 dage det kan i godt skrive at tager mellem 1-10 dage
Anmeld en anmeldelse
Svar fra FixPart.dk
16. maj 2023
Goddag, jeg er ked af at høre, at du ikke modtog din ordre til tiden. Desværre blev leveringen lidt forsinket, hvilket vi undskylder for. Skulle der stadig være noget galt med produktet, bedes du venligst give os besked. Bram, FixPart kundeservice
 Verificeret anmeldelse
17. maj 2023
Jeg købte et sæt tv-ben, og det fulgte kun med en og ingen skruer. Nu er jeg ked af de penge, jeg har brugt og ude af stand til at løse mit problem.
Anmeld en anmeldelse
Svar fra FixPart.dk
for 13 dage siden
Goddag, Alle vores produkter leveres som vist på hjemmesiden. Hvis du har spørgsmål om det korrekte produkt, så lad os venligst vide det. Michèle, FixPart kundeservice
 Verificeret anmeldelse
9. maj 2023
Problemet er jeres forsendelse. Det er ikke pakket forsvarligt ind, ikke taget højde for at hjørne på produktet kan forsere hjørne i papkassen
Anmeld en anmeldelse
Svar fra FixPart.dk
11. maj 2023
Goddag, det er jeg ked af at høre. Vi har sendt produktet gratis tilbage til dig. Hvis der stadig er noget galt med produktet, så lad os venligst vide det. Michèle, FixPart kundeservice
 Verificeret anmeldelse
for 6 dage siden
Anmeld en anmeldelse
 Verificeret anmeldelse
14. apr. 2023
Min mands ordrer blev slettet uden at min mand havde ønsket det. Jeg har modtaget to forkerte produkter ogventer stadig på det rigtige. Det har taget næsten 3 måneder nu. Dog er kundeservice venlige
Anmeld en anmeldelse
 Verificeret anmeldelse
21. apr. 2023
To gange har jeg sendt mails til kundeservice for at få en adresse så jeg kan returner en vare, ingen tilbage melding overhovedet.
Anmeld en anmeldelse
Svar fra FixPart.dk
24. apr. 2023
Goddag, Det er jeg ked af at høre. Vi har sendt dig de instruktioner, der gør det muligt for dig at returnere produktet. Den kan være endt i din spam, så tjek venligst også der. Michèle, FixPart kundeservice
 Verificeret anmeldelse
11. apr. 2023
Levere til den tid i har lovet
Anmeld en anmeldelse
Svar fra FixPart.dk
11. apr. 2023
Goddag, jeg er ked af at høre, at du ikke modtog din ordre til tiden. Jeg kan se, at der faktisk var en vis forsinkelse under leveringen. Vi undskylder oprigtigt for det. Michèle, FixPart kundeservice
 Verificeret anmeldelse
15. mar. 2023
Jeg har nu forsøgt at skrive med kundeservice 4 gange. Jeg skal returnere en varer. Enten skriver de det samme spørgsmål, som jeg har besvaret og nogle gange skriver de på hollandsk. Det er endnu ikke lykkedes at få returlabel.
Anmeld en anmeldelse
Svar fra FixPart.dk
16. mar. 2023
Goddag, jeg er ked af at høre, at du ikke har fået en ordentlig forkyndelse endnu. Jeg kan se, at vi sendte dig en returlabel for et par dage siden. Det kan være endt i spam-boksen. Hvis du ikke har modtaget noget, bedes du give os besked. Michèle, FixPart kundeservice
 Verificeret anmeldelse
28. mar. 2023
Eneste mulighed for kontakt med Kundeservice er via mail. Jeg fik svar 3 dage efter, da jeg skrev at jeg havde bestilt et forkert produktnummer , da kundeservice svarede var min bestilling sendt.
Anmeld en anmeldelse
Svar fra FixPart.dk
29. mar. 2023
Goddag, For at sikre, at din ordre leveres til dig så hurtigt som muligt, behandles den direkte af vores system og sendes videre til transportøren. Det er derfor desværre ikke længere muligt at ændre den. Hvis du har spørgsmål til din ordre, er du velkommen til at give os besked. Michèle, FixPart kundeservice
 Verificeret anmeldelse
28. mar. 2023
Hurtig forsendelse dårlig kundeservice! Varen jeg bestilte var en forkert model, selvom de påstod den skulle passe. Det er nu 6 dage siden, jeg anmodede om returlabel og intet er sket.
Anmeld en anmeldelse
Svar fra FixPart.dk
29. mar. 2023
Goddag, Jeg er ked af at høre, at du ikke modtog det rigtige produkt. Vi har sendt dig en vejledning, som du kan bruge til at returnere produktet. Den kan være endt i din spam, så tjek venligst også der. Michèle, FixPart kundeservice
 Verificeret anmeldelse
19. mar. 2023
Fin betjening, men hvorfor fik jeg pakken bragt. Argumentet var at den vejede over 20 kg og derfor ikke kunne hentes i pakkeshop. Det var en oplader som nok vejer under 1kg. Mærkeligt
Anmeld en anmeldelse
Svar fra FixPart.dk
20. mar. 2023
Goddag, jeg er ked af at høre, at du ikke er tilfreds med leveringen af din ordre. Jeg kan se, at den skulle være blevet leveret korrekt. Hvis der stadig er noget galt, så lad os venligst vide det. Michèle, FixPart kundeservice
 Verificeret anmeldelse
9. mar. 2023
Bestilte hoved til braun babermaskirne og gjorde mig umage med at checke type og så viservdet sig alligevel at det er forkert da jeg jeg åbner pakke.
Anmeld en anmeldelse
Svar fra FixPart.dk
10. mar. 2023
Goddag, jeg er ked af at høre, at det produkt, du har bestilt, ikke passer. Vi har kontaktet dig for at se, om vi stadig kan levere det korrekte produkt. Michèle, FixPart kundeservice
 Verificeret anmeldelse
5. mar. 2023
Købte en vare hvor der stod 1-2 dages leveringstids. Varen skulle dog sendes fra Italien så leveringstiden endte med at blive 9 dage.
Anmeld en anmeldelse
Svar fra FixPart.dk
6. mar. 2023
God dag, jeg er ked af at høre, at du ikke modtog din ordre i tide. Jeg kan se, at din ordre er blevet forsinket, hvilket vi undskylder for. Hvis der stadig er noget galt med det produkt, du har bestilt, bedes du venligst give os besked. Michèle, FixPart kundeservice
 Verificeret anmeldelse
23. aug. 2022
Det startede godt med god vejledning inden køb. Jeg fik lagt min ordre og inden denne nogensinde var afsendt, fik jeg en mail medlem rabatkode til en ny ordre - det virker ikke optimalt (havde været fint at modtage den fx nogle uger efter levering af ordren). Herefter fik jeg besked om, at ordren var på vej - men det viste sig dog kun at være halvdelen af produkterne. Dette måtte jeg dog selv henvende mig for at få oplyst. Da jeg så modtog resten af min ordre, havde en af køleskabslåge-skufferne 2 store revner, så nu skal jeg (igen) vente på svar og dernæst forhåbentlig hurtig levering af at ikke defekt produkt. Så øv, synes desværre ikke det har været en særligt positiv proces trods en relativt dyr ordre på 2.500 DKK.
Anmeld en anmeldelse
 Verificeret anmeldelse
29. aug. 2022
Den vare jeg bestilte kom efter ca en uge. Det er vel rimeligt nok. Desværre er varen itu. Min vurdering (dårlig) går på at det er besværligt at komme i kontakt med FixPart når den slags sker. Der er ikke et tlf nr man kan kontakte. Jeg har sendt en besked med foto af varen på den formular, man finder på hjemmesiden under “kontakt”. Fik et auto-svar med besked om at der ville gå 1-2 dage inden jeg fik svar. De to dage er kun lige gået, så jeg håber på et svar i morgen. Men jeg synes arbejdsgangen er noget omstændelig og usmidig indtil videre. Desværre. Vh en lidt utålmodig kunde😊
Anmeld en anmeldelse
 Verificeret anmeldelse
21. nov. 2022
Fik at vide at der var 14 dages lev. tid. Da der var gået 3 uger, havde jeg stadig ikke fået min bestilling og fixpart havde ikke skrevet noget om den yderligere forsinkelse til mig. Jeg skrev til dem, at hvis jeg ikke havde fået min bestilling inden for den kommende uge, ville jeg bede banken om at annullere betalingen. SÅ fik jeg fluks en mail om, der var yderligere forsinkelse fra fixparts leverandør. Efter en uge fik jeg en ny mail om, at nu var ordren på vej. Så først efter 'truslen' om banken, blev de kundevenlige. Det kan gøres SÅ meget bedre.
Anmeld en anmeldelse
 Verificeret anmeldelse
26. nov. 2022
Man vælger ikke leveringsmåde, før man har købt varen. Så var det, at jeg fandt ud af, at I leverer på hjemmeadressen. Jeg fik senere mulighed for at ændre leveringsmåden med min mobiltelefon, men appen gik ned. Fordi min kone er syg, er der altid nogen hjemme, men jeg fik en SMS, der fortalte, at I ikke havde kunnet aflevere pakken hjemme hos os. Det må være løgn. Og så blev den lagt ved et afleveringssted to kilometer væk, selv om vi har adskillige nærmere. Hvis jeg ellers kan huske denne historie, handler jeg ikke mere hos jer.
Anmeld en anmeldelse
 Verificeret anmeldelse
23. jan. 2023
Vi bestilte en vare som så ud til at have leveringstid på 5 dage - og da bestillingen så er afgivet er varen i restordre og ventetiden ender med at være 2.5 måneder. Der var en del kludder omkring kommunikationen med kundeservice. Først en standardmail om travlhed, så en mail om at varen var forsinket, så en mail igen om travlhed etc. Det skabte forvirring. På et tidspunkt var jeg alvorligt i tvivl om "Fix Part" egentlig var en "fake" butik og overvejede en indsigelse.... Men så kom varen endelig.
Anmeld en anmeldelse
Svar fra FixPart.dk
26. jan. 2023
God dag, Jeg er ked af at høre, at din ordre ikke blev leveret til tiden. Jeg kan se, at varen faktisk er blevet forsinket. Vi undskylder for det. Det er godt at høre, at du endelig fik den. Michèle, FixPart kundeservice
 Verificeret anmeldelse
15. dec. 2022
Jeg har desværre modtaget det forkerte produkt, 2 gange. Først modtog jeg et andet produkt end det bestilte. Da jeg henvendte mig til virksomheden svarede de hurtigt, og sendte mig det "rigtige" produkt med mange beklagelser. Dette nye forsendelse var dog også et andet produkt end det bestilte. Jeg er i fortsat dialog med virksomheden om at løse problemet, men det virker til at de har nogle lagerudfordringer
Anmeld en anmeldelse
 Verificeret anmeldelse
4. aug. 2022
Har modtaget pakke som var ødelagte produkter i. Efter kontakt til kundeservice er der modtaget besked om at de sender "klagen" til deres leverandør. Her efter længere tid, hvor produktet ikke kan bruges, har jeg ikke modtaget erstatnings/reservedel til udbedring. Det er ikke den fedeste oplevelse.
Anmeld en anmeldelse