Sådan sikrer vi, at anmeldelser kommer fra virkelige forbrugere.
Den mest relevante, positive anmeldelse
6. mar. 2023
Jeg bestilte en dims til min OBH blender d. 1 Feb 2023 og modtog den allerede d 3. Feb 2023
Kendte ikke hjemmesiden men kunne læse at der var tale om et reelt firma der kunne levere den dimmer jeg lige stof og manglende, jo ser du blender skruen som sad fast sammen med min dimmer var nemlig gået i stykker og delene dimsen som var slidt helt ned, kunne jeg ikke få fra OBH. Heldigvis så fandt jeg delen, som var i stykket, og fik den bestilt. Var trods trustpilot reviews bange for at min dims ville udeblive, men nej!! Fandme om den ikke ankom med post nord om fredag - og ikke nok med dette så var den en lille størrelse støre og derved af en bedre kvalitet ( tork force )
Og nu spinder min OBH igen og jeg har ved kun at have betalt 46 kr plus post forsendelse nok sparret mindst 1000 til en ny blender.
Så tak til jer hos fixpart for at have de rette dele og for at sende ud hurtigt - ret professionelt.
Det er sjældent at jeg orker at lave en review, men denne her har i sgu fortjent, High Fives og runde kram til chefen for at køre et godt plukke team - tænker at jeg sikkert vil bestille andre dimser hos jeg fremadrettet - True story Bro :D
Mvh Claudio
Fix Part sender en forkert varer, en pakning til en vaskemaskine, deres support svarer ikke, derfor bestiller jeg samme vare igen, denne gang modtager jeg den korrekte vare og monterer denne, de har siden kontaktet mig og ber om et billede af vaskemaskines typeskilt, det har de gjort 2 gange nu, selvom jeg hver gang forklarer at jeg har modtaget korrekte vare 2. gang og bare vil have pengene retur for 2. bestilling og evt. en retur label til retunering af forkerte vare, men jeg hører ikke fra dem mere.
De sender en forkert og billigere vare. De påstår ved de tre efterfølgende henvendelser, at de har sendt den rigtige vare på trods af den fremsendte billeddokumentation.
Først da jeg vil benytte min returnering ret, indrømmer de, at den fremsendte vare er en anden end den bestilte, men påstår at den bestilte vare ikke længere kan leveres, selv om den stadig er på deres webshop med status på lager!
Endelig vil de ikke refundere de 300 DKK, som det kostede at returnere den fremsendte fejlagtige vare.
Mit råd til alle: find et andet og seriøst sted at handle.
Anmeld en anmeldelse
Svar fra FixPart.dk
for 12 timer siden
Goddag, jeg er ked af at høre, at det produkt, du har bestilt, ikke passer. Baseret på et typenummer kan vi afgøre, om et produkt er egnet til en bestemt enhed. Desværre er det produkt, du har bestilt, ikke egnet på det grundlag. Vi har nu modtaget din ordre tilbage og refunderet den. Michèle, FixParts kundeservice
Verificeret anmeldelse
for 6 dage siden
Anmeld en anmeldelse
Verificeret anmeldelse
for 8 dage siden
Jeg fortrød mit køb og ville bruge min ret til at returnere varen.
Jeg fik i den forbindelse besked om, at varen skulle sendes til en adresse i Belgien!!
Det ville koste mig meget mere end det jeg har betalt for varen.
Det ligner en lidt for smart måde at undgå, at jeg kan benytte min ret til at fortryde mit køb.
Bemærk i øvrigt, at da jeg bestilte varen var det anført, at varen var på lager.
Anmeld en anmeldelse
Svar fra FixPart.dk
for 12 timer siden
God dag, Jeg er ked af at høre, at du ikke er tilfreds. Vi har kontaktet dig for at finde en løsning. Michèle, FixParts kundeservice
Verificeret anmeldelse
for 8 dage siden
Produktet var udgået fik jeg st vide, men jeg fandt det og bestilte det og det passer perfekt….
Anmeld en anmeldelse
Verificeret anmeldelse
for 10 dage siden
Bestilte en vare 7/5 - betalte ekstra for hurtig levering - klagede over at jeg fik oplyst at varen først ville komme 16/5 og modtog bare beskidt svar uden at de svarede på mine spørgsmål - dette gentog sig også i deres svar på næste mail fra Rachel hvor beskeden var jeg bare kunne afbestille (De havde så trukket pengene på min konto) -
Alt bærer præg af at det ikke er et Dansk firma man handler med - svar er sikkert oversat i Google translate.
Modtog så pakken i dag d. 22/5 - IKKE DEN BESTILTE DEL, trods der er billede af den rigtige på bestillingen - Pakken kom fra Frankrig, hvor eneste information på pakken var mit molnummer - godt Brugsuddeleren kender mig, ellers havde jeg nok aldrig modtaget en pakke.
Nu har jeg så skrevet til dem igen, men modtager nok bare et svinsk svar
Fuck en dårlig oplevelse - KØBER ALDRIG MERE NOGET VED FIXPART
//
Jan-Michael
Anmeld en anmeldelse
Svar fra FixPart.dk
for 9 dage siden
Goddag, jeg er ked af at høre, at produktet ikke blev leveret til tiden og i god stand. Vi har kontaktet dig for at se, hvad vi kan gøre for dig. Vi undskylder for ulejligheden. Michèle, FixPart kundeservice
Verificeret anmeldelse
for 12 dage siden
Jeg bestillte reservedel 1.5.23 leveringstid mellem 3-5 dage
Jeg modtog delen d. 19.5.23
Anmeld en anmeldelse
Svar fra FixPart.dk
for 10 dage siden
Goddag, jeg er ked af at høre, at du ikke modtog din ordre til tiden. Jeg kan se, at der faktisk var en vis forsinkelse, fordi produktet var udsolgt. Vi undskylder oprigtigt for det. Jeg kan se, at din ordre nu er blevet leveret. Hvis der stadig er noget galt, bedes du give os besked. Michèle, FixPart kundeservice
Verificeret anmeldelse
for 12 dage siden
Har ikke fået min pakke i nu. Fedex har stadig pakken nu har de haft den i 7 dage.
Anmeld en anmeldelse
Svar fra FixPart.dk
for 10 dage siden
Goddag, jeg er ked af at høre, at du ikke har modtaget din ordre. Vi er i kontakt med transportøren og har også kontaktet dig om dette. Michèle, FixPart kundeservice
Verificeret anmeldelse
for 13 dage siden
Bestilte en pakning til relativ få penge, hvor transporten overgik portoen, hvilket var beskrevet. Lige efter pakningen var bestilt afbestiller jeg den igen pr. Mail. De reager ikke på beskeden og sender den alligevel. Jeg kunne ikke finde et telefonnummer så alt gik via mail. Hvis jeg skal sende den retur skal det sendes til Belgien via erhvervspakke som koster ca. 100kr, hvilket overstiger produktets værdi. Trist oplevelse og jeg kan kun fraråde at benytte dette firma.
Anmeld en anmeldelse
Svar fra FixPart.dk
for 10 dage siden
Goddag, For at sikre, at din ordre leveres til dig så hurtigt som muligt, behandles den direkte af vores system og sendes videre til transportøren. Det er derfor desværre ikke længere muligt at ændre den. Hvis du har spørgsmål til din ordre, er du velkommen til at give os besked. Michèle, FixPart kundeservice
Verificeret anmeldelse
17. maj 2023
fejl
Anmeld en anmeldelse
Svar fra FixPart.dk
for 13 dage siden
Goddag, jeg er ked af at høre, at du ikke er tilfreds. Vi har sendt dig instruktioner om, hvordan du returnerer produktet. Den kan være endt i din spam, så tjek venligst også der. Michèle, FixPart kundeservice
Verificeret anmeldelse
17. maj 2023
Man får indtryk af en dansk butik, men det kommer fra udlandet og leveringstiden passer ikke.
Anmeld en anmeldelse
Svar fra FixPart.dk
for 13 dage siden
Goddag, jeg er ked af at høre, at du ikke modtog din ordre til tiden. Desværre blev leveringen lidt forsinket, hvilket vi undskylder for. Hvis der stadig er noget galt med produktet, bedes du venligst give os besked. Michèle, FixPart kundeservice
Verificeret anmeldelse
17. maj 2023
Jeg købte et sæt tv-ben, og det fulgte kun med en og ingen skruer. Nu er jeg ked af de penge, jeg har brugt og ude af stand til at løse mit problem.
Anmeld en anmeldelse
Svar fra FixPart.dk
for 13 dage siden
Goddag, Alle vores produkter leveres som vist på hjemmesiden. Hvis du har spørgsmål om det korrekte produkt, så lad os venligst vide det. Michèle, FixPart kundeservice
Verificeret anmeldelse
15. maj 2023
I skriver at det tager 1-2 dage så får man sine vare man har bestilt. men jeg fik mine vare efter ca 10 dage det kan i godt skrive at tager mellem 1-10 dage
Anmeld en anmeldelse
Svar fra FixPart.dk
16. maj 2023
Goddag, jeg er ked af at høre, at du ikke modtog din ordre til tiden. Desværre blev leveringen lidt forsinket, hvilket vi undskylder for. Skulle der stadig være noget galt med produktet, bedes du venligst give os besked. Bram, FixPart kundeservice
Verificeret anmeldelse
15. maj 2023
dårlig service
Anmeld en anmeldelse
Svar fra FixPart.dk
15. maj 2023
Goddag, jeg er ked af at høre, at du ikke er tilfreds. Vi har kontaktet dig for at høre, hvad vi kan gøre for dig. Bram, FixPart kundeservice
Verificeret anmeldelse
14. maj 2023
Har købt og betalt for 3 hylder til vores køleskab. Der var kun 2 med posten.
Anmeld en anmeldelse
Svar fra FixPart.dk
15. maj 2023
Goddag, jeg er ked af at høre, at du ikke har modtaget alle produkterne. Vi har kontaktet dig for at høre, hvad vi kan gøre for dig. Vi beklager ulejligheden. Bram, FixPart kundeservice
Verificeret anmeldelse
9. maj 2023
Problemet er jeres forsendelse. Det er ikke pakket forsvarligt ind, ikke taget højde for at hjørne på produktet kan forsere hjørne i papkassen
Anmeld en anmeldelse
Svar fra FixPart.dk
11. maj 2023
Goddag, det er jeg ked af at høre. Vi har sendt produktet gratis tilbage til dig. Hvis der stadig er noget galt med produktet, så lad os venligst vide det. Michèle, FixPart kundeservice
Verificeret anmeldelse
4. maj 2023
Anmeld en anmeldelse
Verificeret anmeldelse
2. maj 2023
Har fået et varmelegeme der ikke virker, og nu er det ikke til at komme i kontakt med Fixpart, dette er meget irriterende da vi står uden en ovn.
Svar:
På trods af at i skriver i har svaret mig, så har jeg ikke modtaget noget svar andet en at i har modtaget min mail og i vil vende tilbage.
Der er ingen mail i min spam filter
Står stadig uden svar fra jer )-: dårlig kunde service
Anmeld en anmeldelse
Svar fra FixPart.dk
9. maj 2023
Goddag, jeg er ked af at høre, at du ikke har modtaget et svar igen. Vi har netop sendt dig endnu en e-mail. Jeg har mistanke om, at e-mailene ender i spam, så tjek venligst også der, så vi kan hjælpe dig yderligere. Michèle, FixPart kundeservice
Verificeret anmeldelse
2. maj 2023
Utrolig svært at få kontakt med virksomheden. Besværligt at sende varer retur, og selv om de skriver at tingene passer til modellen man har, så passer de ikke når varen ankommer.
Anmeld en anmeldelse
Svar fra FixPart.dk
3. maj 2023
Goddag, Jeg er ked af at høre, at du ikke modtog det rigtige produkt. Vi har sendt dig en vejledning, som du kan bruge til at returnere produktet. Den kan være endt i din spam, så tjek venligst også der. Michèle, FixPart kundeservice
Verificeret anmeldelse
1. maj 2023
Helt af helvede til. 1 defekt del- hul i, så vand er sprøjter ud i elektriske dele på vaskemaskine derefter forkert vare 2 gange efter hinanden.
I svare med de samme standart svar - præcis samme ordlyd om det er Rachel eller Michèle der svare og i svare ikke på spørgsmålet.
I skal sende returnerings oplysninger ikke en skid andet- har nu sendt model nr 5 gange og i Beder fortsat om det.
Anmeld en anmeldelse
Svar fra FixPart.dk
4. maj 2023
Goddag, jeg er ked af at høre, at produktet ikke blev leveret i god stand. Vi har brug for flere oplysninger om produktet, så vi har kontaktet dig for at se, hvad vi kan gøre for dig. Vi håber at kunne komme med en løsning hurtigst muligt. Vi undskylder for ulejligheden. Michèle, FixPart kundeservice
Verificeret anmeldelse
30. apr. 2023
Anmeld en anmeldelse
Svar fra FixPart.dk
2. maj 2023
Goddag, jeg er ked af at høre, at du ikke har modtaget din ordre. Vi er i kontakt med transportøren og har også kontaktet dig om dette. Michèle, FixPart kundeservice
Der er truffet foranstaltninger til at sikre, at de offentliggjorte anmeldelser kun stammer fra forbrugere, der reelt har anvendt eller erhvervet varerne eller tjenesterne.
Importerede anmeldelser:
Medgår ikke i den samlede karakter. Der blev ikke foretaget nogen verificeringsforanstaltninger.