Jeg skrev til Fiyo pga en fejl i deres bekræftelse, hvor der var lagt et ekstra produkt på. Jeg skrev både på dansk og engelsk i to forskellige mails. Der bliver svaret på den engelske mail, men svaret er på dårligt dansk og det virker som et AI svar, da mailen er misforstået og man ikke forholder sig til problemet. Først da varen er afsendt modtager jeg en mail hvor de forholder sig til problemet med en ekstra vare. Deres løsning er at jeg blot skal lade være med at modtage varerne. Hvis jeg handlede sådan ville jeg heller ikke få den vare jeg havde bestilt, hvilket ville være meget utilfredsstillende. Nu har jeg betalt for en vare jeg ikke har bestilt og som jeg ikke kan bruge. Jeg bestiller meget sjældent på nettet og dette er en af årsagerne. Jeg synes simpelthen servicen er for ringe sammenlignet med en detailbutik.
Jeg har sendt varer retur, da den ikke kunne bruges. Afventer at få mine penge retur
Anmeld en anmeldelse
Svar fra Fiyo.dk/
24. jan. 2024
Hej Else, tak for din besked. Hvor er det en skam, at du ikke er helt tilfreds. En retur fra Danmark kan tage 2 til 3 uger, og det er faktisk lang tid. Vores undskyldninger. Så snart vi modtager en besked om, at din pakke er ankommet til vores lager, giver vi dig besked. Hilsen Dimitri kundeservice Fiyo.
7. jan. 2024
Verificeret anmeldelse
Motorhoved Dyson V6 blev købt da Dyson havde udsolgt. Samme pris. Larmer mere - dårlige lejer ? Men fungerer fint.
Anmeld en anmeldelse
Svar fra Fiyo.dk/
9. jan. 2024
Tak for din anmeldelse og komplimentet. Det er dejligt at høre, at du er tilfreds med os. Det er vi glade for at høre! Vi sætter stor pris på, at du har gjort dig den ulejlighed at give os besked. Vi ser frem til den næste ordre! Hilsen Dimitri kundeservice Fiyo.
11. jul. 2023
Verificeret anmeldelse
meget langsom levering
Anmeld en anmeldelse
Svar fra Fiyo.dk/
12. jul. 2023
Hej Ole, tak for din anmeldelse. Vi beklager, at du er skuffet over leveringen. På grund af den verdensomspændende knaphed på råvarer kæmper fabrikkerne af forskellige mærker med et efterslæb i produktionen. Din ordre blev desværre forsinket på grund af dette. Vores dybeste undskyldning for ulejligheden. Venlig hilsen, Dimitri Fiyo kundeservice.
Der er truffet foranstaltninger til at sikre, at de offentliggjorte anmeldelser kun stammer fra forbrugere, der reelt har anvendt eller erhvervet varerne eller tjenesterne.
Importerede anmeldelser
Medgår ikke i den samlede karakter. Der blev ikke foretaget nogen verificeringsforanstaltninger.