Sådan sikrer vi, at anmeldelser kommer fra virkelige forbrugere.
Den mest relevante, positive anmeldelse
15. mar. 2023
Jeg bestilte en kværn/motor til min espressomaskine. Desværre var den blevet ødelagt under transport, hvilket jeg ikke opdagede ved modtagelse fra fragtmanden. Selvom jeg havde skrevet under på modtagelsespapiret fra fragtmanden og i realiteten havde accepteret pakken sendte Fiyo en ny til mig UDEN beregning. Virkelig flot kundeservice. Bestemt ikke sidste gang jeg handler her :) 10 stjerner herfra :)
Jeg troede jeg havde købt et komplet gitter, men rammen var ikke med.
Kan den købes separat ?
Anmeld en anmeldelse
Svar fra Fiyo.dk/
7. mar. 2023
Hej Niels,
Tak for din besked. Ved at klikke på linket herunder bliver du omdirigeret til vores websted, hvor du kan finde det korrekte produkt til din enhed.
https://www.fiyo.dk/dometic-ramme-vindue-til-ventilationsrist-campingkoleskab-295177161
Det er muligt, at din model ikke er angivet, men vi har kontrolleret den igen for at sikre, at denne del er kompatibel med din model. Du kan bestille det ved at klikke på "" Føj til kurv "".
Vidste du, at du er i stand til at finde næsten alle dele af din enhed ved hjælp af dit type nummer? På denne måde kan du få mest muligt ud af dine apparater.
Med venlig hilsen,
Dimitri
Kunde Service Fiyo
Verificeret anmeldelse
20. jan. 2023
jeg mangler stadigvæk et svar på et af produkter, som jeg har fået leveret.
Anmeld en anmeldelse
Svar fra Fiyo.dk/
23. jan. 2023
Tak for din tilbagemelding. Din e-mail er netop blevet besvaret. Den forklarer præcis, hvad der skal gøres. Beklager ulejligheden. Venlig hilsen Susan Kundeservice Fiyo
Der er truffet foranstaltninger til at sikre, at de offentliggjorte anmeldelser kun stammer fra forbrugere, der reelt har anvendt eller erhvervet varerne eller tjenesterne.
Importerede anmeldelser:
Medgår ikke i den samlede karakter. Der blev ikke foretaget nogen verificeringsforanstaltninger.