Jeg bestilte en kværn/motor til min espressomaskine. Desværre var den blevet ødelagt under transport, hvilket jeg ikke opdagede ved modtagelse fra fragtmanden. Selvom jeg havde skrevet under på modtagelsespapiret fra fragtmanden og i realiteten havde accepteret pakken sendte Fiyo en ny til mig UDEN beregning. Virkelig flot kundeservice. Bestemt ikke sidste gang jeg handler her :) 10 stjerner herfra :)
Jeg skrev til Fiyo pga en fejl i deres bekræftelse, hvor der var lagt et ekstra produkt på. Jeg skrev både på dansk og engelsk i to forskellige mails. Der bliver svaret på den engelske mail, men svaret er på dårligt dansk og det virker som et AI svar, da mailen er misforstået og man ikke forholder sig til problemet. Først da varen er afsendt modtager jeg en mail hvor de forholder sig til problemet med en ekstra vare. Deres løsning er at jeg blot skal lade være med at modtage varerne. Hvis jeg handlede sådan ville jeg heller ikke få den vare jeg havde bestilt, hvilket ville være meget utilfredsstillende. Nu har jeg betalt for en vare jeg ikke har bestilt og som jeg ikke kan bruge. Jeg bestiller meget sjældent på nettet og dette er en af årsagerne. Jeg synes simpelthen servicen er for ringe sammenlignet med en detailbutik.
Hej Ole, tak for din anmeldelse. Vi beklager, at du er skuffet over leveringen. På grund af den verdensomspændende knaphed på råvarer kæmper fabrikkerne af forskellige mærker med et efterslæb i produktionen. Din ordre blev desværre forsinket på grund af dette. Vores dybeste undskyldning for ulejligheden. Venlig hilsen, Dimitri Fiyo kundeservice.
Anonymt
Anmeld en anmeldelse
7. mar. 2023
Verificeret anmeldelse
Jeg troede jeg havde købt et komplet gitter, men rammen var ikke med.
Kan den købes separat ?
Svar fra Fiyo.dk/
7. mar. 2023
Hej Niels,
Tak for din besked. Ved at klikke på linket herunder bliver du omdirigeret til vores websted, hvor du kan finde det korrekte produkt til din enhed.
https://www.fiyo.dk/dometic-ramme-vindue-til-ventilationsrist-campingkoleskab-295177161
Det er muligt, at din model ikke er angivet, men vi har kontrolleret den igen for at sikre, at denne del er kompatibel med din model. Du kan bestille det ved at klikke på "" Føj til kurv "".
Vidste du, at du er i stand til at finde næsten alle dele af din enhed ved hjælp af dit type nummer? På denne måde kan du få mest muligt ud af dine apparater.
Med venlig hilsen,
Dimitri
Kunde Service Fiyo
Anonymt
Anmeld en anmeldelse
20. jan. 2023
Verificeret anmeldelse
jeg mangler stadigvæk et svar på et af produkter, som jeg har fået leveret.
Svar fra Fiyo.dk/
23. jan. 2023
Tak for din tilbagemelding. Din e-mail er netop blevet besvaret. Den forklarer præcis, hvad der skal gøres. Beklager ulejligheden. Venlig hilsen Susan Kundeservice Fiyo
Der er truffet foranstaltninger til at sikre, at de offentliggjorte anmeldelser kun stammer fra forbrugere, der reelt har anvendt eller erhvervet varerne eller tjenesterne.
Importerede anmeldelser
Medgår ikke i den samlede karakter. Der blev ikke foretaget nogen verificeringsforanstaltninger.