NUL STJERNER til jiyo. Jeg har endnu ikke modtaget min vare, ordrenummer 2000013682 som blev bestilt for 4 uger siden , og hvor min konto blev trukket for betaling. Endvidere har det ikke været muligt at sende mails til firmaet. Den mails jeg har sendt er kommet retur. SÅ DÅRLIGT
I skriver på jeres hjemmeside at den købte mælkeskummer passer til Simens EQ3 S100. Den passer ikke til denne kaffemaskine den sidder skævt og falder nemt af, så at den passer til denne maskine er lidt af en tilsnigelse. Jeg er i alt fald ikke tilfreds.
Anmeld en anmeldelse
Svar fra Fiyo.dk/
18. mar. 2024
Hej Dorthe, tak for din anmeldelse. Hvor er det en skam, at du ikke er tilfreds. Jeg har sendt en mail til dig for at se om vi har nogle forkerte oplysninger på hjemmesiden og for at finde den rigtige vare til dig. Vi beklager ulejligheden. Hilsen Dimitri kundeservice Fiyo.
14. maj 2024
Verificeret anmeldelse
Fin hjemmeside, men lang leveringstid med GLS fra Holland - 4 arbejdsdage.
Det burde I måske gøre opmærksom på ved bestilling, hvis jeg havde vidst det havde jeg valgt en anden leverandør
Anmeld en anmeldelse
Svar fra Fiyo.dk/
15. maj 2024
Hej Peter, læs venligst din anmeldelse på denne hjemmeside. Vi forstår, at de levertid længere var, da du havde gehoopt, og vi tilbyder vores oprechte undskyldninger for det ubehagelige. Groetjes Dimitri kunderservice Fiyo.
22. mar. 2024
Verificeret anmeldelse
Det som jeg har købt er ikke det som i har sendt - I har sendt alm støvsugerslange og det som jeg bestilt var en forlænger slange, så det er jeg ikke tilfreds med.
Anmeld en anmeldelse
Svar fra Fiyo.dk/
22. mar. 2024
Hej Kim, tak for din anmeldelse. Jeg beklager, at du ikke er tilfreds med det produkt, du har modtaget. Vi vil gerne beklage denne ulejlighed. Vi forstår, hvor vigtigt det er at modtage det korrekte produkt, og vi vil gerne gøre dette rigtigt. Kontakt os venligst på info@fiyo.dk. Vi står klar til at hjælpe dig. Endnu en gang vores undskyldning, og vi håber, at vi kan løse dette hurtigt. Hilsen Dimitri kundeservice Fiyo.
24. apr. 2024
Verificeret anmeldelse
Jeg modtog den forkerte reservedel. Ikke samme model nr/ type som blev bestilt på nettet.
Ledning i stedet for stikben..
Anmeld en anmeldelse
Svar fra Fiyo.dk/
24. apr. 2024
Hej Emil, tak for din anmeldelse. Hvor er det ærgerligt, at du modtog en anden del end den, du bestilte. Vi løser det for dig. Jeg har sendt dig en e-mail og vil besvare den så godt som muligt. Vi beklager ulejligheden. Hilsen Dimitri kundeservice Fiyo.
14. dec. 2023
Verificeret anmeldelse
Sæt venligst en label med........
Anmeld en anmeldelse
Svar fra Fiyo.dk/
14. dec. 2023
Hej Birgitte, tak for din anmeldelse. Jeg forstår det bare ikke. Det er bedst at sende en mail til info@fiyo.dk. Jeg kan godt lide at høre fra dig. Hilsen Dimitri kundeservice Fiyo.