Fiyo.dk/
Anmeldelser:

180 anmeldelser i de sidste 12 måneder281 anmeldelser i alt  

4,59
Meget god
Vores mål er at skabe digital tillid. Se hvordan anmeldelser fungerer hos Trusted Shops.

Den mest relevante, positive anmeldelse

11. nov. 2023
 Verificeret anmeldelse
Bestilte nye filtre til min Bora kogeplade. Leveringen var hurtig og varen lever på til forventningerne. Alt godt

Den mest relevante, kritiske anmeldelse

20. apr. 2023
 Verificeret anmeldelse
Jeg skrev til Fiyo pga en fejl i deres bekræftelse, hvor der var lagt et ekstra produkt på. Jeg skrev både på dansk og engelsk i to forskellige mails. Der bliver svaret på den engelske mail, men svaret er på dårligt dansk og det virker som et AI svar, da mailen er misforstået og man ikke forholder sig til problemet. Først da varen er afsendt modtager jeg en mail hvor de forholder sig til problemet med en ekstra vare. Deres løsning er at jeg blot skal lade være med at modtage varerne. Hvis jeg handlede sådan ville jeg heller ikke få den vare jeg havde bestilt, hvilket ville være meget utilfredsstillende. Nu har jeg betalt for en vare jeg ikke har bestilt og som jeg ikke kan bruge. Jeg bestiller meget sjældent på nettet og dette er en af årsagerne. Jeg synes simpelthen servicen er for ringe sammenlignet med en detailbutik.
Vores mål er at skabe digital tillid. Se hvordan anmeldelser fungerer hos Trusted Shops.

Anmeldelser for Fiyo.dk/

Filter
 Sortering  
Relevans
for 13 dage siden
 Verificeret anmeldelse
I skriver på jeres hjemmeside at den købte mælkeskummer passer til Simens EQ3 S100. Den passer ikke til denne kaffemaskine den sidder skævt og falder nemt af, så at den passer til denne maskine er lidt af en tilsnigelse. Jeg er i alt fald ikke tilfreds.
Anmeld en anmeldelse
Svar fra Fiyo.dk/
for 11 dage siden
Hej Dorthe, tak for din anmeldelse. Hvor er det en skam, at du ikke er tilfreds. Jeg har sendt en mail til dig for at se om vi har nogle forkerte oplysninger på hjemmesiden og for at finde den rigtige vare til dig. Vi beklager ulejligheden. Hilsen Dimitri kundeservice Fiyo.
for 7 dage siden
 Verificeret anmeldelse
Det som jeg har købt er ikke det som i har sendt - I har sendt alm støvsugerslange og det som jeg bestilt var en forlænger slange, så det er jeg ikke tilfreds med.
Anmeld en anmeldelse
Svar fra Fiyo.dk/
for 7 dage siden
Hej Kim, tak for din anmeldelse. Jeg beklager, at du ikke er tilfreds med det produkt, du har modtaget. Vi vil gerne beklage denne ulejlighed. Vi forstår, hvor vigtigt det er at modtage det korrekte produkt, og vi vil gerne gøre dette rigtigt. Kontakt os venligst på info@fiyo.dk. Vi står klar til at hjælpe dig. Endnu en gang vores undskyldning, og vi håber, at vi kan løse dette hurtigt. Hilsen Dimitri kundeservice Fiyo.
14. dec. 2023
 Verificeret anmeldelse
Sæt venligst en label med........
Anmeld en anmeldelse
Svar fra Fiyo.dk/
14. dec. 2023
Hej Birgitte, tak for din anmeldelse. Jeg forstår det bare ikke. Det er bedst at sende en mail til info@fiyo.dk. Jeg kan godt lide at høre fra dig. Hilsen Dimitri kundeservice Fiyo.
26. apr. 2023
 Verificeret anmeldelse
Bestilte en vibrationspumpe, da jeg modtog den var det heldigt at den virkede for de havde bare smidt den i en æske som var tre gange større end produktet men uden nogen som helst former for beskyttende indlægs emballage, spidsen på pumpen stak direkte gennem æsken ved modtagelse Gider da ikke købe noget fra et sted som er ligeglade med om varen kommer intakt frem
Anmeld en anmeldelse
Svar fra Fiyo.dk/
26. apr. 2023
Hej Ronni , tak for din anmeldelse. Dette er meget nyttigt! Vi leder altid efter måder at forbedre os på. Vi vil drøfte dette på vores møder og træffe foranstaltninger, hvor det er nødvendigt. Vi sætter stor pris på, at du har taget dig den ulejlighed at fortælle os det. Hilsen Dimitri kundeservice Fiyo.
22. jul. 2023
 Verificeret anmeldelse

Dårligt bestillingsprogram

Jeg prøvede umiddelbart efter min bestilling at annullere den. Det kunne ikke lade sig gøre. Fiyo er bare en stråmand for et hollandsk internetfirma.
Anmeld en anmeldelse
Svar fra Fiyo.dk/
24. jul. 2023
Tak for din tilbagemelding. Hvor er det ærgerligt, at ordren ikke længere kunne annulleres. Vi har allerede instrueret GLS om at returnere pakken til vores lager og antage, at pakken snart vil ankomme til vores lager. Vi sender derfor en bekræftelse på modtagelsen på e-mail. Endnu en gang undskyld ulejligheden. Venlig hilsen Susan Kundeservice Fiyo