Fiyo.dk/
Anmeldelser

: 200Meget god

4,65

Anmeldelser for Fiyo.dk/

200 verificeret anmeldelser i de sidste 12 måneder

200 anmeldelser i alt
Vores mål er at skabe digital tillid. Se hvordan anmeldelser fungerer hos Trusted Shops.

Den mest relevante, positive anmeldelse

Anonymt
15. mar. 2023
 Verificeret anmeldelse
Jeg bestilte en kværn/motor til min espressomaskine. Desværre var den blevet ødelagt under transport, hvilket jeg ikke opdagede ved modtagelse fra fragtmanden. Selvom jeg havde skrevet under på modtagelsespapiret fra fragtmanden og i realiteten havde accepteret pakken sendte Fiyo en ny til mig UDEN beregning. Virkelig flot kundeservice. Bestemt ikke sidste gang jeg handler her :) 10 stjerner herfra :)

Den mest relevante, kritiske anmeldelse

Anonymt
20. apr. 2023
 Verificeret anmeldelse
Jeg skrev til Fiyo pga en fejl i deres bekræftelse, hvor der var lagt et ekstra produkt på. Jeg skrev både på dansk og engelsk i to forskellige mails. Der bliver svaret på den engelske mail, men svaret er på dårligt dansk og det virker som et AI svar, da mailen er misforstået og man ikke forholder sig til problemet. Først da varen er afsendt modtager jeg en mail hvor de forholder sig til problemet med en ekstra vare. Deres løsning er at jeg blot skal lade være med at modtage varerne. Hvis jeg handlede sådan ville jeg heller ikke få den vare jeg havde bestilt, hvilket ville være meget utilfredsstillende. Nu har jeg betalt for en vare jeg ikke har bestilt og som jeg ikke kan bruge. Jeg bestiller meget sjældent på nettet og dette er en af årsagerne. Jeg synes simpelthen servicen er for ringe sammenlignet med en detailbutik.

Anmeldelser for Fiyo.dk/

Filter
 Sortering 
Relevans
Anonymt
22. jul. 2023
 Verificeret anmeldelse

Dårligt bestillingsprogram

Jeg prøvede umiddelbart efter min bestilling at annullere den. Det kunne ikke lade sig gøre. Fiyo er bare en stråmand for et hollandsk internetfirma.
Svar fra Fiyo.dk/
24. jul. 2023
Tak for din tilbagemelding. Hvor er det ærgerligt, at ordren ikke længere kunne annulleres. Vi har allerede instrueret GLS om at returnere pakken til vores lager og antage, at pakken snart vil ankomme til vores lager. Vi sender derfor en bekræftelse på modtagelsen på e-mail. Endnu en gang undskyld ulejligheden. Venlig hilsen Susan Kundeservice Fiyo
Anonymt
26. apr. 2023
 Verificeret anmeldelse
Bestilte en vibrationspumpe, da jeg modtog den var det heldigt at den virkede for de havde bare smidt den i en æske som var tre gange større end produktet men uden nogen som helst former for beskyttende indlægs emballage, spidsen på pumpen stak direkte gennem æsken ved modtagelse Gider da ikke købe noget fra et sted som er ligeglade med om varen kommer intakt frem
Svar fra Fiyo.dk/
26. apr. 2023
Hej Ronni , tak for din anmeldelse. Dette er meget nyttigt! Vi leder altid efter måder at forbedre os på. Vi vil drøfte dette på vores møder og træffe foranstaltninger, hvor det er nødvendigt. Vi sætter stor pris på, at du har taget dig den ulejlighed at fortælle os det. Hilsen Dimitri kundeservice Fiyo.