Sådan sikrer vi, at anmeldelser kommer fra virkelige forbrugere.
Den mest relevante, positive anmeldelse
15. mar. 2023
Jeg bestilte en kværn/motor til min espressomaskine. Desværre var den blevet ødelagt under transport, hvilket jeg ikke opdagede ved modtagelse fra fragtmanden. Selvom jeg havde skrevet under på modtagelsespapiret fra fragtmanden og i realiteten havde accepteret pakken sendte Fiyo en ny til mig UDEN beregning. Virkelig flot kundeservice. Bestemt ikke sidste gang jeg handler her :) 10 stjerner herfra :)
Jeg skrev til Fiyo pga en fejl i deres bekræftelse, hvor der var lagt et ekstra produkt på. Jeg skrev både på dansk og engelsk i to forskellige mails. Der bliver svaret på den engelske mail, men svaret er på dårligt dansk og det virker som et AI svar, da mailen er misforstået og man ikke forholder sig til problemet. Først da varen er afsendt modtager jeg en mail hvor de forholder sig til problemet med en ekstra vare. Deres løsning er at jeg blot skal lade være med at modtage varerne. Hvis jeg handlede sådan ville jeg heller ikke få den vare jeg havde bestilt, hvilket ville være meget utilfredsstillende. Nu har jeg betalt for en vare jeg ikke har bestilt og som jeg ikke kan bruge. Jeg bestiller meget sjældent på nettet og dette er en af årsagerne. Jeg synes simpelthen servicen er for ringe sammenlignet med en detailbutik.
Hej Kent, tak for din anmeldelse. Jeg kan se, at din pakke er leveret i dag. På forhånd tak for din tålmodighed. Hilsen Dimitri kundeservice Fiyo.
Verificeret anmeldelse
20. apr. 2023
Jeg skrev til Fiyo pga en fejl i deres bekræftelse, hvor der var lagt et ekstra produkt på. Jeg skrev både på dansk og engelsk i to forskellige mails. Der bliver svaret på den engelske mail, men svaret er på dårligt dansk og det virker som et AI svar, da mailen er misforstået og man ikke forholder sig til problemet. Først da varen er afsendt modtager jeg en mail hvor de forholder sig til problemet med en ekstra vare. Deres løsning er at jeg blot skal lade være med at modtage varerne. Hvis jeg handlede sådan ville jeg heller ikke få den vare jeg havde bestilt, hvilket ville være meget utilfredsstillende. Nu har jeg betalt for en vare jeg ikke har bestilt og som jeg ikke kan bruge. Jeg bestiller meget sjældent på nettet og dette er en af årsagerne. Jeg synes simpelthen servicen er for ringe sammenlignet med en detailbutik.
Anmeld en anmeldelse
Svar fra Fiyo.dk/
21. apr. 2023
Tak for din anmeldelse.
Nogle gange er det svært at vælge hvilket sprog der skal bruges.
Når din returnering er ankommet til vores lager, får du refunderet varen. Vi er hollændere og derfor kan danske desværre ikke være perfekte. Vi beklager ulejligheden.
Håber at have informeret dig tilstrækkeligt
Verificeret anmeldelse
10. mar. 2023
Har fortsat ikke fået refunderet mine penge trods returnering af vare i dec 2022. Vi skriver nu marts 2023
Anmeld en anmeldelse
Svar fra Fiyo.dk/
13. mar. 2023
Tak for din besked. Vi har refunderet købsbeløbet den 31-01. Dette blev gjort af Multisafepay på vegne af Fiyo. De har refunderet beløbet til den konto, du har betalt med. Hilsen Dimitri kundeservice Fiyo.
Verificeret anmeldelse
7. mar. 2023
Jeg troede jeg havde købt et komplet gitter, men rammen var ikke med.
Kan den købes separat ?
Anmeld en anmeldelse
Svar fra Fiyo.dk/
7. mar. 2023
Hej Niels,
Tak for din besked. Ved at klikke på linket herunder bliver du omdirigeret til vores websted, hvor du kan finde det korrekte produkt til din enhed.
https://www.fiyo.dk/dometic-ramme-vindue-til-ventilationsrist-campingkoleskab-295177161
Det er muligt, at din model ikke er angivet, men vi har kontrolleret den igen for at sikre, at denne del er kompatibel med din model. Du kan bestille det ved at klikke på "" Føj til kurv "".
Vidste du, at du er i stand til at finde næsten alle dele af din enhed ved hjælp af dit type nummer? På denne måde kan du få mest muligt ud af dine apparater.
Med venlig hilsen,
Dimitri
Kunde Service Fiyo
Verificeret anmeldelse
20. jan. 2023
jeg mangler stadigvæk et svar på et af produkter, som jeg har fået leveret.
Anmeld en anmeldelse
Svar fra Fiyo.dk/
23. jan. 2023
Tak for din tilbagemelding. Din e-mail er netop blevet besvaret. Den forklarer præcis, hvad der skal gøres. Beklager ulejligheden. Venlig hilsen Susan Kundeservice Fiyo
Verificeret anmeldelse
23. dec. 2022
Anmeld en anmeldelse
Svar fra Fiyo.dk/
2. jan. 2023
Hej tak for din tilbagemelding. På grund af travl kundeservice og lukket mellem jul og 2. januar, var vi ikke i stand til at svare på din feedback tidligere. Din e-mail er allerede blevet besvaret. Venlig hilsen Susan Kundeservice Fiyo
Verificeret anmeldelse
29. okt. 2022
Forkert del, efter jeres anbefaling
Anmeld en anmeldelse
Svar fra Fiyo.dk/
31. okt. 2022
Tak for din tilbagemelding. Hvor er det ærgerligt, at delen ikke er god. Det vil vi gerne undersøge nærmere for dig. Kan du sende os et foto af den leverede del, af varenummeret, der er på emballagen til delen, og et foto af typeskiltet på din enhed? Med alle disse billeder kan vi yderligere undersøge problemet og give feedback på, hvad der gik galt. Vi er glade for at finde ud af det for dig! Du kan kontakte os på info@fiyo.dk. Med venlig hilsen Susan Kundeservice Fiyo
Verificeret anmeldelse
20. okt. 2022
Urimelig at skulle sende retur harer
Anmeld en anmeldelse
Svar fra Fiyo.dk/
21. okt. 2022
Hej, tak for din tilbagemelding. Vi har for nylig været i kontakt via e-mail, desværre var mit svar til dig ikke fuldstændigt, jeg beklager dette! Fordi vores lager ligger i Holland, skal returer også sendes dertil, så det kan nogle gange tage lidt længere tid. Så snart vi har modtaget din retur, sender vi en separat bekræftelse på modtagelsen. Venlig hilsen,Susan Customer Service Fiyo
Der er truffet foranstaltninger til at sikre, at de offentliggjorte anmeldelser kun stammer fra forbrugere, der reelt har anvendt eller erhvervet varerne eller tjenesterne.
Importerede anmeldelser:
Medgår ikke i den samlede karakter. Der blev ikke foretaget nogen verificeringsforanstaltninger.