Fiyo.dk/- Logo - Anmeldelser

Fiyo.dk/
Anmeldelser:

213 anmeldelser i de sidste 12 måneder340 anmeldelser i alt  

4,63
Meget god
Vores mål er at skabe digital tillid. Se hvordan anmeldelser fungerer hos Trusted Shops.

Den mest relevante, positive anmeldelse

11. nov. 2023
 Verificeret anmeldelse
Bestilte nye filtre til min Bora kogeplade. Leveringen var hurtig og varen lever på til forventningerne. Alt godt

Den mest relevante, kritiske anmeldelse

6. jan. 2024
 Verificeret anmeldelse
NUL STJERNER til jiyo. Jeg har endnu ikke modtaget min vare, ordrenummer 2000013682 som blev bestilt for 4 uger siden , og hvor min konto blev trukket for betaling. Endvidere har det ikke været muligt at sende mails til firmaet. Den mails jeg har sendt er kommet retur. SÅ DÅRLIGT
Vores mål er at skabe digital tillid. Se hvordan anmeldelser fungerer hos Trusted Shops.

Anmeldelser for Fiyo.dk/

Filter
 Sortering  
Relevans
(5)
(6)
(6)
Nulstil
for 11 dage siden
 Verificeret anmeldelse
Fin hjemmeside, men lang leveringstid med GLS fra Holland - 4 arbejdsdage. Det burde I måske gøre opmærksom på ved bestilling, hvis jeg havde vidst det havde jeg valgt en anden leverandør
Anmeld en anmeldelse
Svar fra Fiyo.dk/
for 10 dage siden
Hej Peter, læs venligst din anmeldelse på denne hjemmeside. Vi forstår, at de levertid længere var, da du havde gehoopt, og vi tilbyder vores oprechte undskyldninger for det ubehagelige. Groetjes Dimitri kunderservice Fiyo.
for 10 dage siden
 Verificeret anmeldelse

Blandet oplevelse

God hjemmeside, lang leveringstid. Prisen var ok, men heller ikke mere!
Anmeld en anmeldelse
Svar fra Fiyo.dk/
for 10 dage siden
Hej Per, læs venligst min anmeldelse på din hjemmeside. Vi forstår, at de levertid længere var, da du havde gehoopt, og vi tilbyder vores oprechte undskyldninger for det ubehagelige. Groetjes Dimitri kunderservice Fiyo.
28. apr. 2024
 Verificeret anmeldelse
Den termo kande i viser på billed er ikke den man køber
Anmeld en anmeldelse
Svar fra Fiyo.dk/
29. apr. 2024
Hej Finn, tak for din anmeldelse. Jeg er ked af at høre, at du ikke er helt tilfreds. Jeg har sendt dig en mail med spørgsmål. Besvar disse så godt som muligt, og så kan jeg se, hvad der gik galt. Vi beklager ulejligheden. Hilsen Dimitri kundeservice Fiyo.
16. mar. 2024
 Verificeret anmeldelse
I skriver på jeres hjemmeside at den købte mælkeskummer passer til Simens EQ3 S100. Den passer ikke til denne kaffemaskine den sidder skævt og falder nemt af, så at den passer til denne maskine er lidt af en tilsnigelse. Jeg er i alt fald ikke tilfreds.
Anmeld en anmeldelse
Svar fra Fiyo.dk/
18. mar. 2024
Hej Dorthe, tak for din anmeldelse. Hvor er det en skam, at du ikke er tilfreds. Jeg har sendt en mail til dig for at se om vi har nogle forkerte oplysninger på hjemmesiden og for at finde den rigtige vare til dig. Vi beklager ulejligheden. Hilsen Dimitri kundeservice Fiyo.
22. mar. 2024
 Verificeret anmeldelse
Det som jeg har købt er ikke det som i har sendt - I har sendt alm støvsugerslange og det som jeg bestilt var en forlænger slange, så det er jeg ikke tilfreds med.
Anmeld en anmeldelse
Svar fra Fiyo.dk/
22. mar. 2024
Hej Kim, tak for din anmeldelse. Jeg beklager, at du ikke er tilfreds med det produkt, du har modtaget. Vi vil gerne beklage denne ulejlighed. Vi forstår, hvor vigtigt det er at modtage det korrekte produkt, og vi vil gerne gøre dette rigtigt. Kontakt os venligst på info@fiyo.dk. Vi står klar til at hjælpe dig. Endnu en gang vores undskyldning, og vi håber, at vi kan løse dette hurtigt. Hilsen Dimitri kundeservice Fiyo.
6. jan. 2024
 Verificeret anmeldelse

NUL STJERNER til jiyo

NUL STJERNER til jiyo. Jeg har endnu ikke modtaget min vare, ordrenummer 2000013682 som blev bestilt for 4 uger siden , og hvor min konto blev trukket for betaling. Endvidere har det ikke været muligt at sende mails til firmaet. Den mails jeg har sendt er kommet retur. SÅ DÅRLIGT
Anmeld en anmeldelse
Svar fra Fiyo.dk/
17. jan. 2024
Hej Hanne,Tak for din anmeldelse. Det er ærgerligt, at du endnu ikke har modtaget din ordre. Da din ordre ikke kunne leveres og/eller ikke blev afhentet på et afhentningssted, blev den automatisk returneret til os. Det er ikke muligt at gensende ordren. Når pakken er tilbage hos os, vil ordren blive annulleret og beløbet refunderet. Ønsker du stadig at modtage ordren, kan du afgive en ny ordre via vores hjemmeside.Hilsen Dimitri kundeservice Fiyo.
9. aug. 2023
 Verificeret anmeldelse
Køber et produkt til en støvsuger, som viser sig ikke at passe til nogen ting. Vil koste ca 60 kroner at sende retur og har givet 235 kr. Så det kan næsten ikke svare sig at sende retur.
Anmeld en anmeldelse
Svar fra Fiyo.dk/
10. aug. 2023
Hej Bert, tak for din anmeldelse. Vi beklager, at du ikke er tilfreds med returneringen af ​​et produkt. det eneste vi trækker fra er købsprisens fragtomkostninger Vi tilbagefører resten af ​​købsbeløbet til den konto der er brugt til betaling. Hilsen Dimitri kundeservice Fiyo.
22. jul. 2023
 Verificeret anmeldelse

Dårligt bestillingsprogram

Jeg prøvede umiddelbart efter min bestilling at annullere den. Det kunne ikke lade sig gøre. Fiyo er bare en stråmand for et hollandsk internetfirma.
Anmeld en anmeldelse
Svar fra Fiyo.dk/
24. jul. 2023
Tak for din tilbagemelding. Hvor er det ærgerligt, at ordren ikke længere kunne annulleres. Vi har allerede instrueret GLS om at returnere pakken til vores lager og antage, at pakken snart vil ankomme til vores lager. Vi sender derfor en bekræftelse på modtagelsen på e-mail. Endnu en gang undskyld ulejligheden. Venlig hilsen Susan Kundeservice Fiyo
24. apr. 2024
 Verificeret anmeldelse
Jeg modtog den forkerte reservedel. Ikke samme model nr/ type som blev bestilt på nettet. Ledning i stedet for stikben..
Anmeld en anmeldelse
Svar fra Fiyo.dk/
24. apr. 2024
Hej Emil, tak for din anmeldelse. Hvor er det ærgerligt, at du modtog en anden del end den, du bestilte. Vi løser det for dig. Jeg har sendt dig en e-mail og vil besvare den så godt som muligt. Vi beklager ulejligheden. Hilsen Dimitri kundeservice Fiyo.
7. jan. 2024
 Verificeret anmeldelse
Motorhoved Dyson V6 blev købt da Dyson havde udsolgt. Samme pris. Larmer mere - dårlige lejer ? Men fungerer fint.
Anmeld en anmeldelse
Svar fra Fiyo.dk/
9. jan. 2024
Tak for din anmeldelse og komplimentet. Det er dejligt at høre, at du er tilfreds med os. Det er vi glade for at høre! Vi sætter stor pris på, at du har gjort dig den ulejlighed at give os besked. Vi ser frem til den næste ordre! Hilsen Dimitri kundeservice Fiyo.
22. jan. 2024
 Verificeret anmeldelse
Jeg har sendt varer retur, da den ikke kunne bruges. Afventer at få mine penge retur
Anmeld en anmeldelse
Svar fra Fiyo.dk/
24. jan. 2024
Hej Else, tak for din besked. Hvor er det en skam, at du ikke er helt tilfreds. En retur fra Danmark kan tage 2 til 3 uger, og det er faktisk lang tid. Vores undskyldninger. Så snart vi modtager en besked om, at din pakke er ankommet til vores lager, giver vi dig besked. Hilsen Dimitri kundeservice Fiyo.
19. jan. 2024
 Verificeret anmeldelse
Jeg har ikke fået min pakke. Det pakke nummer i har sendt til mig findes ikke
Anmeld en anmeldelse
Svar fra Fiyo.dk/
23. jan. 2024
Hej Hans, tak for din anmeldelse Hvor er det ærgerligt at høre, at du er så utilfreds. Jeg har lige sendt dig en mail om din ordre. Denne er allerede leveret til en GLS pakkeshop d. 17-01. Du kan stadig afgive din ordre der. at hente. Jeg håber, jeg har informeret dig tilstrækkeligt. Vi beklager ulejligheden. Hilsen Dimitri kundeservice Fiyo.
2. nov. 2023
 Verificeret anmeldelse

Har modtaget forkerte varer og skrevet…haloooooo?

Har modtaget forkerte varer og skrevet til jer 2 gange uden tilbagemelding.
Anmeld en anmeldelse
Svar fra Fiyo.dk/
3. nov. 2023
Hej Erkan, tak for din anmeldelse. Hvor er det irriterende at produkterne ikke passer. Jeg har sendt dig en mail med nogle spørgsmål. Svar venligst på denne e-mail så godt du kan. Jeg kan så undersøge, hvor det gik galt. Vi beklager ulejligheden. Hilsen Dimitri kundeservice Fiyo.
4. sep. 2023
 Verificeret anmeldelse
Jeg modtog en helt forkert vare - og fejlen er ikke rettet endnu!
Anmeld en anmeldelse
Svar fra Fiyo.dk/
5. sep. 2023
Hej John, tak for din anmeldelse. Vi beklager, at du har modtaget den forkerte del. Det løser vi selvfølgelig for dig. Min kollega har sendt dig en e-mail med et par spørgsmål. Det har vi desværre ikke fået svar på. Så snart vi har fået svar, kan vi tage affære. Vi beklager ulejligheden. Hilsen Dimitri kundeservice Fiyo.
14. dec. 2023
 Verificeret anmeldelse
Sæt venligst en label med........
Anmeld en anmeldelse
Svar fra Fiyo.dk/
14. dec. 2023
Hej Birgitte, tak for din anmeldelse. Jeg forstår det bare ikke. Det er bedst at sende en mail til info@fiyo.dk. Jeg kan godt lide at høre fra dig. Hilsen Dimitri kundeservice Fiyo.
30. aug. 2023
 Verificeret anmeldelse
I kan sætte gang i mine ordrer
Anmeld en anmeldelse
Svar fra Fiyo.dk/
30. aug. 2023
Tak for din tilbagemelding. Vi beklager, at du endnu ikke har modtaget din ordre. Ifølge transportørens oplysninger er din ordre allerede blevet leveret. Hvis du ikke har modtaget en pakke på trods af dette, bedes du kontakte vores kundeservice. Beklager ulejligheden. Venlig hilsen Susan Kundeservice Fiyo
11. jul. 2023
 Verificeret anmeldelse
meget langsom levering
Anmeld en anmeldelse
Svar fra Fiyo.dk/
12. jul. 2023
Hej Ole, tak for din anmeldelse. Vi beklager, at du er skuffet over leveringen. På grund af den verdensomspændende knaphed på råvarer kæmper fabrikkerne af forskellige mærker med et efterslæb i produktionen. Din ordre blev desværre forsinket på grund af dette. Vores dybeste undskyldning for ulejligheden. Venlig hilsen, Dimitri Fiyo kundeservice.