Jeg bestilte en kværn/motor til min espressomaskine. Desværre var den blevet ødelagt under transport, hvilket jeg ikke opdagede ved modtagelse fra fragtmanden. Selvom jeg havde skrevet under på modtagelsespapiret fra fragtmanden og i realiteten havde accepteret pakken sendte Fiyo en ny til mig UDEN beregning. Virkelig flot kundeservice. Bestemt ikke sidste gang jeg handler her :) 10 stjerner herfra :)
Jeg skrev til Fiyo pga en fejl i deres bekræftelse, hvor der var lagt et ekstra produkt på. Jeg skrev både på dansk og engelsk i to forskellige mails. Der bliver svaret på den engelske mail, men svaret er på dårligt dansk og det virker som et AI svar, da mailen er misforstået og man ikke forholder sig til problemet. Først da varen er afsendt modtager jeg en mail hvor de forholder sig til problemet med en ekstra vare. Deres løsning er at jeg blot skal lade være med at modtage varerne. Hvis jeg handlede sådan ville jeg heller ikke få den vare jeg havde bestilt, hvilket ville være meget utilfredsstillende. Nu har jeg betalt for en vare jeg ikke har bestilt og som jeg ikke kan bruge. Jeg bestiller meget sjældent på nettet og dette er en af årsagerne. Jeg synes simpelthen servicen er for ringe sammenlignet med en detailbutik.
Jeg modtog en helt forkert vare - og fejlen er ikke rettet endnu!
Svar fra Fiyo.dk/
5. sep. 2023
Hej John, tak for din anmeldelse. Vi beklager, at du har modtaget den forkerte del. Det løser vi selvfølgelig for dig. Min kollega har sendt dig en e-mail med et par spørgsmål. Det har vi desværre ikke fået svar på.
Så snart vi har fået svar, kan vi tage affære. Vi beklager ulejligheden. Hilsen Dimitri kundeservice Fiyo.
Anonymt
Anmeld en anmeldelse
9. aug. 2023
Verificeret anmeldelse
Køber et produkt til en støvsuger, som viser sig ikke at passe til nogen ting. Vil koste ca 60 kroner at sende retur og har givet 235 kr. Så det kan næsten ikke svare sig at sende retur.
Svar fra Fiyo.dk/
10. aug. 2023
Hej Bert, tak for din anmeldelse. Vi beklager, at du ikke er tilfreds med returneringen af et produkt. det eneste vi trækker fra er købsprisens fragtomkostninger Vi tilbagefører resten af købsbeløbet til den konto der er brugt til betaling. Hilsen Dimitri kundeservice Fiyo.
Anonymt
Anmeld en anmeldelse
30. aug. 2023
Verificeret anmeldelse
I kan sætte gang i mine ordrer
Svar fra Fiyo.dk/
30. aug. 2023
Tak for din tilbagemelding. Vi beklager, at du endnu ikke har modtaget din ordre. Ifølge transportørens oplysninger er din ordre allerede blevet leveret. Hvis du ikke har modtaget en pakke på trods af dette, bedes du kontakte vores kundeservice. Beklager ulejligheden. Venlig hilsen Susan Kundeservice Fiyo
Anonymt
Anmeld en anmeldelse
22. jul. 2023
Verificeret anmeldelse
Dårligt bestillingsprogram
Jeg prøvede umiddelbart efter min bestilling at annullere den. Det kunne ikke lade sig gøre.
Fiyo er bare en stråmand for et hollandsk internetfirma.
Svar fra Fiyo.dk/
24. jul. 2023
Tak for din tilbagemelding. Hvor er det ærgerligt, at ordren ikke længere kunne annulleres. Vi har allerede instrueret GLS om at returnere pakken til vores lager og antage, at pakken snart vil ankomme til vores lager. Vi sender derfor en bekræftelse på modtagelsen på e-mail. Endnu en gang undskyld ulejligheden. Venlig hilsen Susan Kundeservice Fiyo
Anonymt
Anmeld en anmeldelse
11. jul. 2023
Verificeret anmeldelse
meget langsom levering
Svar fra Fiyo.dk/
12. jul. 2023
Hej Ole, tak for din anmeldelse. Vi beklager, at du er skuffet over leveringen. På grund af den verdensomspændende knaphed på råvarer kæmper fabrikkerne af forskellige mærker med et efterslæb i produktionen. Din ordre blev desværre forsinket på grund af dette. Vores dybeste undskyldning for ulejligheden. Venlig hilsen, Dimitri Fiyo kundeservice.
Anonymt
Anmeld en anmeldelse
20. apr. 2023
Verificeret anmeldelse
Jeg skrev til Fiyo pga en fejl i deres bekræftelse, hvor der var lagt et ekstra produkt på. Jeg skrev både på dansk og engelsk i to forskellige mails. Der bliver svaret på den engelske mail, men svaret er på dårligt dansk og det virker som et AI svar, da mailen er misforstået og man ikke forholder sig til problemet. Først da varen er afsendt modtager jeg en mail hvor de forholder sig til problemet med en ekstra vare. Deres løsning er at jeg blot skal lade være med at modtage varerne. Hvis jeg handlede sådan ville jeg heller ikke få den vare jeg havde bestilt, hvilket ville være meget utilfredsstillende. Nu har jeg betalt for en vare jeg ikke har bestilt og som jeg ikke kan bruge. Jeg bestiller meget sjældent på nettet og dette er en af årsagerne. Jeg synes simpelthen servicen er for ringe sammenlignet med en detailbutik.
Svar fra Fiyo.dk/
21. apr. 2023
Tak for din anmeldelse.
Nogle gange er det svært at vælge hvilket sprog der skal bruges.
Når din returnering er ankommet til vores lager, får du refunderet varen. Vi er hollændere og derfor kan danske desværre ikke være perfekte. Vi beklager ulejligheden.
Håber at have informeret dig tilstrækkeligt
Anonymt
Anmeld en anmeldelse
26. apr. 2023
Verificeret anmeldelse
Bestilte en vibrationspumpe, da jeg modtog den var det heldigt at den virkede for de havde bare smidt den i en æske som var tre gange større end produktet men uden nogen som helst former for beskyttende indlægs emballage, spidsen på pumpen stak direkte gennem æsken ved modtagelse
Gider da ikke købe noget fra et sted som er ligeglade med om varen kommer intakt frem
Svar fra Fiyo.dk/
26. apr. 2023
Hej Ronni , tak for din anmeldelse. Dette er meget nyttigt! Vi leder altid efter måder at forbedre os på. Vi vil drøfte dette på vores møder og træffe foranstaltninger, hvor det er nødvendigt. Vi sætter stor pris på, at du har taget dig den ulejlighed at fortælle os det. Hilsen Dimitri kundeservice Fiyo.
Anonymt
Anmeld en anmeldelse
10. mar. 2023
Verificeret anmeldelse
Har fortsat ikke fået refunderet mine penge trods returnering af vare i dec 2022. Vi skriver nu marts 2023
Svar fra Fiyo.dk/
13. mar. 2023
Tak for din besked. Vi har refunderet købsbeløbet den 31-01. Dette blev gjort af Multisafepay på vegne af Fiyo. De har refunderet beløbet til den konto, du har betalt med. Hilsen Dimitri kundeservice Fiyo.
Anonymt
Anmeld en anmeldelse
7. mar. 2023
Verificeret anmeldelse
Jeg troede jeg havde købt et komplet gitter, men rammen var ikke med.
Kan den købes separat ?
Svar fra Fiyo.dk/
7. mar. 2023
Hej Niels,
Tak for din besked. Ved at klikke på linket herunder bliver du omdirigeret til vores websted, hvor du kan finde det korrekte produkt til din enhed.
https://www.fiyo.dk/dometic-ramme-vindue-til-ventilationsrist-campingkoleskab-295177161
Det er muligt, at din model ikke er angivet, men vi har kontrolleret den igen for at sikre, at denne del er kompatibel med din model. Du kan bestille det ved at klikke på "" Føj til kurv "".
Vidste du, at du er i stand til at finde næsten alle dele af din enhed ved hjælp af dit type nummer? På denne måde kan du få mest muligt ud af dine apparater.
Med venlig hilsen,
Dimitri
Kunde Service Fiyo
Anonymt
Anmeld en anmeldelse
20. jan. 2023
Verificeret anmeldelse
jeg mangler stadigvæk et svar på et af produkter, som jeg har fået leveret.
Svar fra Fiyo.dk/
23. jan. 2023
Tak for din tilbagemelding. Din e-mail er netop blevet besvaret. Den forklarer præcis, hvad der skal gøres. Beklager ulejligheden. Venlig hilsen Susan Kundeservice Fiyo
Anonymt
Anmeld en anmeldelse
20. okt. 2022
Verificeret anmeldelse
Urimelig at skulle sende retur varer til Holland
Urimelig at skulle sende retur harer
Svar fra Fiyo.dk/
21. okt. 2022
Hej, tak for din tilbagemelding. Vi har for nylig været i kontakt via e-mail, desværre var mit svar til dig ikke fuldstændigt, jeg beklager dette! Fordi vores lager ligger i Holland, skal returer også sendes dertil, så det kan nogle gange tage lidt længere tid. Så snart vi har modtaget din retur, sender vi en separat bekræftelse på modtagelsen. Venlig hilsen,Susan Customer Service Fiyo
Anonymt
Anmeld en anmeldelse
29. okt. 2022
Verificeret anmeldelse
Forkert del, efter jeres anbefaling
Svar fra Fiyo.dk/
31. okt. 2022
Tak for din tilbagemelding. Hvor er det ærgerligt, at delen ikke er god. Det vil vi gerne undersøge nærmere for dig. Kan du sende os et foto af den leverede del, af varenummeret, der er på emballagen til delen, og et foto af typeskiltet på din enhed? Med alle disse billeder kan vi yderligere undersøge problemet og give feedback på, hvad der gik galt. Vi er glade for at finde ud af det for dig! Du kan kontakte os på info@fiyo.dk. Med venlig hilsen Susan Kundeservice Fiyo
Anonymt
Anmeld en anmeldelse
6. maj 2023
Verificeret anmeldelse
Har ikke modtaget varen☹️
Svar fra Fiyo.dk/
8. maj 2023
Hej Kent, tak for din anmeldelse. Jeg kan se, at din pakke er leveret i dag. På forhånd tak for din tålmodighed. Hilsen Dimitri kundeservice Fiyo.
Anonymt
Anmeld en anmeldelse
23. dec. 2022
Verificeret anmeldelse
Svar fra Fiyo.dk/
2. jan. 2023
Hej tak for din tilbagemelding. På grund af travl kundeservice og lukket mellem jul og 2. januar, var vi ikke i stand til at svare på din feedback tidligere. Din e-mail er allerede blevet besvaret. Venlig hilsen Susan Kundeservice Fiyo
Der er truffet foranstaltninger til at sikre, at de offentliggjorte anmeldelser kun stammer fra forbrugere, der reelt har anvendt eller erhvervet varerne eller tjenesterne.
Importerede anmeldelser
Medgår ikke i den samlede karakter. Der blev ikke foretaget nogen verificeringsforanstaltninger.