Fiyo.dk/Anmeldelser

: 102Meget god

4,68

Anmeldelser for Fiyo.dk/

102 verificeret anmeldelser i de sidste 12 måneder

102 anmeldelser i alt
Sådan sikrer vi, at anmeldelser kommer fra virkelige forbrugere.

Den mest relevante, positive anmeldelse


15. mar. 2023
Jeg bestilte en kværn/motor til min espressomaskine. Desværre var den blevet ødelagt under transport, hvilket jeg ikke opdagede ved modtagelse fra fragtmanden. Selvom jeg havde skrevet under på modtagelsespapiret fra fragtmanden og i realiteten havde accepteret pakken sendte Fiyo en ny til mig UDEN beregning. Virkelig flot kundeservice. Bestemt ikke sidste gang jeg handler her :) 10 stjerner herfra :)
Anmeld en anmeldelse

Den mest relevante, kritiske anmeldelse


10. mar. 2023
Har fortsat ikke fået refunderet mine penge trods returnering af vare i dec 2022. Vi skriver nu marts 2023
Anmeld en anmeldelse

Anmeldelser for Fiyo.dk/

Filter
 Sortering 
Relevans
 Verificeret anmeldelse
10. mar. 2023
Har fortsat ikke fået refunderet mine penge trods returnering af vare i dec 2022. Vi skriver nu marts 2023
Anmeld en anmeldelse
Svar fra Fiyo.dk/
13. mar. 2023
Tak for din besked. Vi har refunderet købsbeløbet den 31-01. Dette blev gjort af Multisafepay på vegne af Fiyo. De har refunderet beløbet til den konto, du har betalt med. Hilsen Dimitri kundeservice Fiyo.
 Verificeret anmeldelse
23. dec. 2022
Anmeld en anmeldelse
Svar fra Fiyo.dk/
2. jan. 2023
Hej tak for din tilbagemelding. På grund af travl kundeservice og lukket mellem jul og 2. januar, var vi ikke i stand til at svare på din feedback tidligere. Din e-mail er allerede blevet besvaret. Venlig hilsen Susan Kundeservice Fiyo
 Verificeret anmeldelse
20. okt. 2022
Urimelig at skulle sende retur harer
Anmeld en anmeldelse
Svar fra Fiyo.dk/
21. okt. 2022
Hej, tak for din tilbagemelding. Vi har for nylig været i kontakt via e-mail, desværre var mit svar til dig ikke fuldstændigt, jeg beklager dette! Fordi vores lager ligger i Holland, skal returer også sendes dertil, så det kan nogle gange tage lidt længere tid. Så snart vi har modtaget din retur, sender vi en separat bekræftelse på modtagelsen. Venlig hilsen,Susan Customer Service Fiyo
 Verificeret anmeldelse
29. okt. 2022
Forkert del, efter jeres anbefaling
Anmeld en anmeldelse
Svar fra Fiyo.dk/
31. okt. 2022
Tak for din tilbagemelding. Hvor er det ærgerligt, at delen ikke er god. Det vil vi gerne undersøge nærmere for dig. Kan du sende os et foto af den leverede del, af varenummeret, der er på emballagen til delen, og et foto af typeskiltet på din enhed? Med alle disse billeder kan vi yderligere undersøge problemet og give feedback på, hvad der gik galt. Vi er glade for at finde ud af det for dig! Du kan kontakte os på info@fiyo.dk. Med venlig hilsen Susan Kundeservice Fiyo