NUL STJERNER til jiyo. Jeg har endnu ikke modtaget min vare, ordrenummer 2000013682 som blev bestilt for 4 uger siden , og hvor min konto blev trukket for betaling. Endvidere har det ikke været muligt at sende mails til firmaet. Den mails jeg har sendt er kommet retur. SÅ DÅRLIGT
Tak for din feedback. Ifølge de oplysninger, vi tidligere har modtaget, er den leverede vare i overensstemmelse med bestillingen. Varenummer, emballage osv. helt afstemt. Hvis du har yderligere spørgsmål, bedes du sende dem via e-mail. Venlig hilsen Susan kundeservice Fiyo
10. jun. 2024
Verificeret anmeldelse
Har ikke modtaget.
Anmeld en anmeldelse
Svar fra Fiyo.dk/
10. jun. 2024
Hey Jens, Hvor er det ærgerligt, at du ikke er tilfreds, fordi du endnu ikke har modtaget din pakke. Vi beklager ulejligheden. Jeg kan se, at pakken er blevet leveret til en afhentningsstation. Jeg sender dig en mail om det. Hilsen Dimitri kundeservice Fiyo.
6. jan. 2024
Verificeret anmeldelse
NUL STJERNER til jiyo
NUL STJERNER til jiyo. Jeg har endnu ikke modtaget min vare, ordrenummer 2000013682 som blev bestilt for 4 uger siden , og hvor min konto blev trukket for betaling. Endvidere har det ikke været muligt at sende mails til firmaet. Den mails jeg har sendt er kommet retur. SÅ DÅRLIGT
Anmeld en anmeldelse
Svar fra Fiyo.dk/
17. jan. 2024
Hej Hanne,Tak for din anmeldelse. Det er ærgerligt, at du endnu ikke har modtaget din ordre. Da din ordre ikke kunne leveres og/eller ikke blev afhentet på et afhentningssted, blev den automatisk returneret til os. Det er ikke muligt at gensende ordren. Når pakken er tilbage hos os, vil ordren blive annulleret og beløbet refunderet. Ønsker du stadig at modtage ordren, kan du afgive en ny ordre via vores hjemmeside.Hilsen Dimitri kundeservice Fiyo.
19. jan. 2024
Verificeret anmeldelse
Jeg har ikke fået min pakke. Det pakke nummer i har sendt til mig findes ikke
Anmeld en anmeldelse
Svar fra Fiyo.dk/
23. jan. 2024
Hej Hans, tak for din anmeldelse Hvor er det ærgerligt at høre, at du er så utilfreds. Jeg har lige sendt dig en mail om din ordre. Denne er allerede leveret til en GLS pakkeshop d. 17-01. Du kan stadig afgive din ordre der. at hente. Jeg håber, jeg har informeret dig tilstrækkeligt. Vi beklager ulejligheden. Hilsen Dimitri kundeservice Fiyo.
2. nov. 2023
Verificeret anmeldelse
Har modtaget forkerte varer og skrevet…haloooooo?
Har modtaget forkerte varer og skrevet til jer 2 gange uden tilbagemelding.
Anmeld en anmeldelse
Svar fra Fiyo.dk/
3. nov. 2023
Hej Erkan, tak for din anmeldelse. Hvor er det irriterende at produkterne ikke passer. Jeg har sendt dig en mail med nogle spørgsmål. Svar venligst på denne e-mail så godt du kan. Jeg kan så undersøge, hvor det gik galt. Vi beklager ulejligheden. Hilsen Dimitri kundeservice Fiyo.