Fiyo.dk/
Anmeldelser:

181 anmeldelser i de sidste 12 måneder281 anmeldelser i alt  

4,60
Meget god
Vores mål er at skabe digital tillid. Se hvordan anmeldelser fungerer hos Trusted Shops.

Den mest relevante, positive anmeldelse

11. nov. 2023
 Verificeret anmeldelse
Bestilte nye filtre til min Bora kogeplade. Leveringen var hurtig og varen lever på til forventningerne. Alt godt

Den mest relevante, kritiske anmeldelse

20. apr. 2023
 Verificeret anmeldelse
Jeg skrev til Fiyo pga en fejl i deres bekræftelse, hvor der var lagt et ekstra produkt på. Jeg skrev både på dansk og engelsk i to forskellige mails. Der bliver svaret på den engelske mail, men svaret er på dårligt dansk og det virker som et AI svar, da mailen er misforstået og man ikke forholder sig til problemet. Først da varen er afsendt modtager jeg en mail hvor de forholder sig til problemet med en ekstra vare. Deres løsning er at jeg blot skal lade være med at modtage varerne. Hvis jeg handlede sådan ville jeg heller ikke få den vare jeg havde bestilt, hvilket ville være meget utilfredsstillende. Nu har jeg betalt for en vare jeg ikke har bestilt og som jeg ikke kan bruge. Jeg bestiller meget sjældent på nettet og dette er en af årsagerne. Jeg synes simpelthen servicen er for ringe sammenlignet med en detailbutik.
Vores mål er at skabe digital tillid. Se hvordan anmeldelser fungerer hos Trusted Shops.

Anmeldelser for Fiyo.dk/

Filter
 Sortering  
Relevans
6. jan. 2024
 Verificeret anmeldelse

NUL STJERNER til jiyo

NUL STJERNER til jiyo. Jeg har endnu ikke modtaget min vare, ordrenummer 2000013682 som blev bestilt for 4 uger siden , og hvor min konto blev trukket for betaling. Endvidere har det ikke været muligt at sende mails til firmaet. Den mails jeg har sendt er kommet retur. SÅ DÅRLIGT
Anmeld en anmeldelse
Svar fra Fiyo.dk/
17. jan. 2024
Hej Hanne,Tak for din anmeldelse. Det er ærgerligt, at du endnu ikke har modtaget din ordre. Da din ordre ikke kunne leveres og/eller ikke blev afhentet på et afhentningssted, blev den automatisk returneret til os. Det er ikke muligt at gensende ordren. Når pakken er tilbage hos os, vil ordren blive annulleret og beløbet refunderet. Ønsker du stadig at modtage ordren, kan du afgive en ny ordre via vores hjemmeside.Hilsen Dimitri kundeservice Fiyo.
19. jan. 2024
 Verificeret anmeldelse
Jeg har ikke fået min pakke. Det pakke nummer i har sendt til mig findes ikke
Anmeld en anmeldelse
Svar fra Fiyo.dk/
23. jan. 2024
Hej Hans, tak for din anmeldelse Hvor er det ærgerligt at høre, at du er så utilfreds. Jeg har lige sendt dig en mail om din ordre. Denne er allerede leveret til en GLS pakkeshop d. 17-01. Du kan stadig afgive din ordre der. at hente. Jeg håber, jeg har informeret dig tilstrækkeligt. Vi beklager ulejligheden. Hilsen Dimitri kundeservice Fiyo.
20. apr. 2023
 Verificeret anmeldelse
Jeg skrev til Fiyo pga en fejl i deres bekræftelse, hvor der var lagt et ekstra produkt på. Jeg skrev både på dansk og engelsk i to forskellige mails. Der bliver svaret på den engelske mail, men svaret er på dårligt dansk og det virker som et AI svar, da mailen er misforstået og man ikke forholder sig til problemet. Først da varen er afsendt modtager jeg en mail hvor de forholder sig til problemet med en ekstra vare. Deres løsning er at jeg blot skal lade være med at modtage varerne. Hvis jeg handlede sådan ville jeg heller ikke få den vare jeg havde bestilt, hvilket ville være meget utilfredsstillende. Nu har jeg betalt for en vare jeg ikke har bestilt og som jeg ikke kan bruge. Jeg bestiller meget sjældent på nettet og dette er en af årsagerne. Jeg synes simpelthen servicen er for ringe sammenlignet med en detailbutik.
Anmeld en anmeldelse
Svar fra Fiyo.dk/
21. apr. 2023
Tak for din anmeldelse. Nogle gange er det svært at vælge hvilket sprog der skal bruges. Når din returnering er ankommet til vores lager, får du refunderet varen. Vi er hollændere og derfor kan danske desværre ikke være perfekte. Vi beklager ulejligheden. Håber at have informeret dig tilstrækkeligt
9. aug. 2023
 Verificeret anmeldelse
Køber et produkt til en støvsuger, som viser sig ikke at passe til nogen ting. Vil koste ca 60 kroner at sende retur og har givet 235 kr. Så det kan næsten ikke svare sig at sende retur.
Anmeld en anmeldelse
Svar fra Fiyo.dk/
10. aug. 2023
Hej Bert, tak for din anmeldelse. Vi beklager, at du ikke er tilfreds med returneringen af ​​et produkt. det eneste vi trækker fra er købsprisens fragtomkostninger Vi tilbagefører resten af ​​købsbeløbet til den konto der er brugt til betaling. Hilsen Dimitri kundeservice Fiyo.
2. nov. 2023
 Verificeret anmeldelse

Har modtaget forkerte varer og skrevet…haloooooo?

Har modtaget forkerte varer og skrevet til jer 2 gange uden tilbagemelding.
Anmeld en anmeldelse
Svar fra Fiyo.dk/
3. nov. 2023
Hej Erkan, tak for din anmeldelse. Hvor er det irriterende at produkterne ikke passer. Jeg har sendt dig en mail med nogle spørgsmål. Svar venligst på denne e-mail så godt du kan. Jeg kan så undersøge, hvor det gik galt. Vi beklager ulejligheden. Hilsen Dimitri kundeservice Fiyo.
4. sep. 2023
 Verificeret anmeldelse
Jeg modtog en helt forkert vare - og fejlen er ikke rettet endnu!
Anmeld en anmeldelse
Svar fra Fiyo.dk/
5. sep. 2023
Hej John, tak for din anmeldelse. Vi beklager, at du har modtaget den forkerte del. Det løser vi selvfølgelig for dig. Min kollega har sendt dig en e-mail med et par spørgsmål. Det har vi desværre ikke fået svar på. Så snart vi har fået svar, kan vi tage affære. Vi beklager ulejligheden. Hilsen Dimitri kundeservice Fiyo.
30. aug. 2023
 Verificeret anmeldelse
I kan sætte gang i mine ordrer
Anmeld en anmeldelse
Svar fra Fiyo.dk/
30. aug. 2023
Tak for din tilbagemelding. Vi beklager, at du endnu ikke har modtaget din ordre. Ifølge transportørens oplysninger er din ordre allerede blevet leveret. Hvis du ikke har modtaget en pakke på trods af dette, bedes du kontakte vores kundeservice. Beklager ulejligheden. Venlig hilsen Susan Kundeservice Fiyo
6. maj 2023
 Verificeret anmeldelse
Har ikke modtaget varen☹️
Anmeld en anmeldelse
Svar fra Fiyo.dk/
8. maj 2023
Hej Kent, tak for din anmeldelse. Jeg kan se, at din pakke er leveret i dag. På forhånd tak for din tålmodighed. Hilsen Dimitri kundeservice Fiyo.