Jeg skrev til Fiyo pga en fejl i deres bekræftelse, hvor der var lagt et ekstra produkt på. Jeg skrev både på dansk og engelsk i to forskellige mails. Der bliver svaret på den engelske mail, men svaret er på dårligt dansk og det virker som et AI svar, da mailen er misforstået og man ikke forholder sig til problemet. Først da varen er afsendt modtager jeg en mail hvor de forholder sig til problemet med en ekstra vare. Deres løsning er at jeg blot skal lade være med at modtage varerne. Hvis jeg handlede sådan ville jeg heller ikke få den vare jeg havde bestilt, hvilket ville være meget utilfredsstillende. Nu har jeg betalt for en vare jeg ikke har bestilt og som jeg ikke kan bruge. Jeg bestiller meget sjældent på nettet og dette er en af årsagerne. Jeg synes simpelthen servicen er for ringe sammenlignet med en detailbutik.
Har modtaget forkerte varer og skrevet til jer 2 gange uden tilbagemelding.
Anmeld en anmeldelse
Svar fra Fiyo.dk/
3. nov. 2023
Hej Erkan, tak for din anmeldelse. Hvor er det irriterende at produkterne ikke passer. Jeg har sendt dig en mail med nogle spørgsmål. Svar venligst på denne e-mail så godt du kan. Jeg kan så undersøge, hvor det gik galt. Vi beklager ulejligheden. Hilsen Dimitri kundeservice Fiyo.
9. aug. 2023
Verificeret anmeldelse
Køber et produkt til en støvsuger, som viser sig ikke at passe til nogen ting. Vil koste ca 60 kroner at sende retur og har givet 235 kr. Så det kan næsten ikke svare sig at sende retur.
Anmeld en anmeldelse
Svar fra Fiyo.dk/
10. aug. 2023
Hej Bert, tak for din anmeldelse. Vi beklager, at du ikke er tilfreds med returneringen af et produkt. det eneste vi trækker fra er købsprisens fragtomkostninger Vi tilbagefører resten af købsbeløbet til den konto der er brugt til betaling. Hilsen Dimitri kundeservice Fiyo.
4. sep. 2023
Verificeret anmeldelse
Jeg modtog en helt forkert vare - og fejlen er ikke rettet endnu!
Anmeld en anmeldelse
Svar fra Fiyo.dk/
5. sep. 2023
Hej John, tak for din anmeldelse. Vi beklager, at du har modtaget den forkerte del. Det løser vi selvfølgelig for dig. Min kollega har sendt dig en e-mail med et par spørgsmål. Det har vi desværre ikke fået svar på.
Så snart vi har fået svar, kan vi tage affære. Vi beklager ulejligheden. Hilsen Dimitri kundeservice Fiyo.
30. aug. 2023
Verificeret anmeldelse
I kan sætte gang i mine ordrer
Anmeld en anmeldelse
Svar fra Fiyo.dk/
30. aug. 2023
Tak for din tilbagemelding. Vi beklager, at du endnu ikke har modtaget din ordre. Ifølge transportørens oplysninger er din ordre allerede blevet leveret. Hvis du ikke har modtaget en pakke på trods af dette, bedes du kontakte vores kundeservice. Beklager ulejligheden. Venlig hilsen Susan Kundeservice Fiyo
20. apr. 2023
Verificeret anmeldelse
Jeg skrev til Fiyo pga en fejl i deres bekræftelse, hvor der var lagt et ekstra produkt på. Jeg skrev både på dansk og engelsk i to forskellige mails. Der bliver svaret på den engelske mail, men svaret er på dårligt dansk og det virker som et AI svar, da mailen er misforstået og man ikke forholder sig til problemet. Først da varen er afsendt modtager jeg en mail hvor de forholder sig til problemet med en ekstra vare. Deres løsning er at jeg blot skal lade være med at modtage varerne. Hvis jeg handlede sådan ville jeg heller ikke få den vare jeg havde bestilt, hvilket ville være meget utilfredsstillende. Nu har jeg betalt for en vare jeg ikke har bestilt og som jeg ikke kan bruge. Jeg bestiller meget sjældent på nettet og dette er en af årsagerne. Jeg synes simpelthen servicen er for ringe sammenlignet med en detailbutik.
Anmeld en anmeldelse
Svar fra Fiyo.dk/
21. apr. 2023
Tak for din anmeldelse.
Nogle gange er det svært at vælge hvilket sprog der skal bruges.
Når din returnering er ankommet til vores lager, får du refunderet varen. Vi er hollændere og derfor kan danske desværre ikke være perfekte. Vi beklager ulejligheden.
Håber at have informeret dig tilstrækkeligt
10. mar. 2023
Verificeret anmeldelse
Har fortsat ikke fået refunderet mine penge trods returnering af vare i dec 2022. Vi skriver nu marts 2023
Anmeld en anmeldelse
Svar fra Fiyo.dk/
13. mar. 2023
Tak for din besked. Vi har refunderet købsbeløbet den 31-01. Dette blev gjort af Multisafepay på vegne af Fiyo. De har refunderet beløbet til den konto, du har betalt med. Hilsen Dimitri kundeservice Fiyo.
6. maj 2023
Verificeret anmeldelse
Har ikke modtaget varen☹️
Anmeld en anmeldelse
Svar fra Fiyo.dk/
8. maj 2023
Hej Kent, tak for din anmeldelse. Jeg kan se, at din pakke er leveret i dag. På forhånd tak for din tålmodighed. Hilsen Dimitri kundeservice Fiyo.
23. dec. 2022
Verificeret anmeldelse
Anmeld en anmeldelse
Svar fra Fiyo.dk/
2. jan. 2023
Hej tak for din tilbagemelding. På grund af travl kundeservice og lukket mellem jul og 2. januar, var vi ikke i stand til at svare på din feedback tidligere. Din e-mail er allerede blevet besvaret. Venlig hilsen Susan Kundeservice Fiyo
Der er truffet foranstaltninger til at sikre, at de offentliggjorte anmeldelser kun stammer fra forbrugere, der reelt har anvendt eller erhvervet varerne eller tjenesterne.
Importerede anmeldelser
Medgår ikke i den samlede karakter. Der blev ikke foretaget nogen verificeringsforanstaltninger.